باند تجاوز متلاشی شد/تجاوز گروهی به صد‌ها دختر و پسر جوان+عکس : باند تجاوز ...



تجاوز گروهی دو جوان افغان به دختر فرانسوی در فرحزاد , تجاوز گروهی به دختر فرانسوی در فرحزاد , تجاوز گروهی به دختر دانشجوی فرانسوی در فرحزاد تهران

باند تجاوز متلاشی شد/تجاوز گروهی به صد‌ها دختر و پسر جوان+عکس

به گزارش پلیس اسکاتلند یارد: باند ده نفره تجاوز جنسی به کودکان و نوجوانان پس از خودکشی سرکرده آن در لندن افشا و عوامل آن دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس: رهبر گروه شکارلتزگو که در ظاهر امر خود را برای قربانیان یک موسسه استعداد یابی موسیقی در همه سبک‌ها معرفی می نمودند و پس از جذب، آنان را مورد آزار و اذیت و تعرض جنسی قرار می گرفت.

به گزارش این خبرگزاری، گری کلبری مهندس عمران 29 ساله رهبر این گروه پس از به دار آویختن خود در دفتر کارش با نوشتن نامه ای نام و آدرس تمامی اعضای گروه خود را برای پلیس فاش کرد.

افراد این گروه که در رده های سنی 25تا30 سال هستند توسط پلیس دستگیر شدند.

اعضای این گروه قربانیان خود را در صفحه های اجتماعی فیس بوک و یا در مترو و معابر عمومی انتخاب می کردند در حقیقت هیچ یک از دختران و یا پسران از انجام افکار پلید آنان مصوب نبودند.

در ماه قبل از خودکشی گری وی در پی شکایت یکی از قربانان خود توسط پلیس دستگیر شد که با شهادت پدرش که تصور وی شطرنجی منتشر شده از وی رفع اتهام نمود و ادعاهای دختر 18 ساله را مورد تعارض جنسی وی و گروهش قرار گرفته بود را ادعایی برای خدشه دار کردن موقعیت شغلی وی عنوان کرد.

گری در نامه اش به کابوس هایی اشاره کرده بود و از دیدن هرشب آنان کلافه شده بود و حتی از صدای قربانیان خود نیز به ستوه امده بود و مرگ را تنها راه رهایی از پریشانی خود عنوان کرده بود.

اعضای این باند که شاید به صدها مورد تجاوز انجام داده باشند تا تکمیل شدن پرونده براساس اعتراف های گری در بازداشت پلیس به سر می برند.  / باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : باند تجاوز متلاشی شد/تجاوز گروهی به صد‌ها دختر و پسر جوان+عکس