بالچه‌ پیشرفته 737 MAX بوئینگ +عکس : در ماه ژوئن، مونتاژ بال‌های هواپیمای مسافربری ...


در ماه ژوئن، مونتاژ بال‌های هواپیمای مسافربری 737 MAX جدید بوئینگ در رنتون واشنگتن آغاز شد. topinearth.com: در ماه ژوئن، مونتاژ بال‌های هواپیمای مسافربری 737 MAX جدید بوئینگ در رنتون واشنگتن آغاز شد. پس از آن بدنه‌ی اصلی هواپیما از ویچیتای کنزاس رسید و اکنون این هواپیما تحت مونتاژ نهایی قرار دارد که شامل نصب یک بالچه‌ی جدید پیشرفته جهت بهبود مصرف سوخت می‌باشد.

جستجوی پیشرفته گوگل , جستجو پیشرفته گوگل , گوگل پیشرفته

بدنه‌ی اصلی هواپیما از طریق خط راه‌آهن در 21 آگوست وارد واشنگتن شد و پس از نصب سیستم‌های پرواز و عایق‌کاری، عملیات اتصال بال‌ها به آن آغاز شد تا اولین تست هواپیما صورت گیرد.

این عملیات مونتاژ بیشتر از یک مرحله‌ی مهم در ساخت یک کلاس جدید از هواپیمای مسافربری است. این فرایند درواقع به عنوان یک بستر تست برای روش‌های جدید مونتاژ نیز می‌باشد که در صورت موفقیت می‌توانند در ساخت دو هواپیمای دیگر کارخانه‌ی رنتون نیز بکار روند.

گوگل فارسی جستجوی پیشرفته , آموزش جستجوی پیشرفته در گوگل , سرچ پیشرفته در گوگل

علاوه بر این، اولین هواپیمای 737 MAX با بالچه‌های تکنولوژی پیشرفته‌ی جدید بوئینگ نیز همراه هستند که طبق ادعای کمپانی موجب افزایش بهره‌وری سوخت تا 1.8 درصد نسبت به بالچه‌های معمولی با ذخیره‌ی هوای بیشتر می‌شود.

ماژول جستجوی پیشرفته , حساب تغییرات ریاضی مهندسی پیشرفته , پیشرفته ترین گوشی دنیا

هواپیمای 737 MAX در طراحی این بخش از بالچه‌های ترکیبی مورد استفاده در 737 NG و بالچه‌ی خمیده‌ی 777 الهام گرفته است. به جای بالچه‌های بزرگ‌تر، در این هواپیما فضای فوق به دو بخش جهت ایجاد یک طراحی دوبالی تقسیم شده است. این فرایند موجب کارآمدی بیشتر بدون افزایش قابل توجه اندازه و وزن بالچه می‌شود.

پیشرفته ترین سلاح های دنیا , جستجوی پیشرفته در ویندوز 7 , جستجوی پیشرفته عکس در گوگل

بوئینگ از اجرای تست‌های تونل باد در فارن‌بورو و سیاتل داده که نتایج مثبتی را در پی داشته است و طی این تست اولین پرواز بالچه‌ها دیده شد.

قرار است 737 MAX تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد و اولین پرواز خود را در سال 2016 انجام دهد، اولین پرواز مسافربری این هواپیما نیز در سال 2017 صورت می‌گیرد.


ویدیو : بالچه‌ پیشرفته 737 MAX بوئینگ +عکس