باقری: امسال سال قهرمانی پرسپولیس است : مربی پرسپولیس در واکنش به انتقاداتی ...


مربی پرسپولیس در واکنش به انتقاداتی که از مهاجمان این تیم می‌شود اعتقاد دارد بازیکنانی همچون امید عالیشاه باید همان راهی را که مهدی طارمی در پیش گرفت را سرلوحه کار خود قرار داده و با تمرین و تمرکز بیشتر قدر موقعیت‌هایشان را بدانند. ایلنا: کریم باقری مربی پرسپولیس به دفاع از مهاجمان تیم پرداخت و مدعی شد آنها نهایت تلاش خود را انجام می‌دهند تا عامل موفقیت پرسپولیس باشند اما در این بین باید تلاش و تمرکز بیشتری داشته باشند.

گفت‌وگوی کریم باقری را در زیر می‌خوانید:

*در مورد روند پرسپولیس در بازی‌های اخیر و بالا آمدنش تا رتبه چهارم جدول صحبت می‌کنید؟

خوشبختانه تیم ما خوب بازی می‌کند و نتایج خوبی هم گرفته است که این مساله به تلاش و کوشش بچه ها برمی‌گردد. همه باید تلاش کنند تا تیم نتیجه بگیرد. امیدوارم این روند تا 2 بازی آینده که تا نیم فصل داریم هم ادامه داشته باشد و در این 2 بازی هم امتیازات خوبی بگیریم. همه بچه ها تلاش می کنند تا پرسپولیس به جایگاهی که مستحق آن است برسد.

*مهدی طارمی که به شدت تحت فشار بود در بازی با راه‌آهن خوش درخشید و 2 گل زد. چه کردید که طارمی به روزهای خوبش برگشت؟

کار خاصی نکردیم. خود مهدی به خودش کمک کرد و خوب تمرین کرد و تمرکز کرد و خدا را شکر گل زد. ما و شما مطبوعاتی‌ها باید به مهدی خیلی کمک کنیم چون طارمی فقط به پرسپولیس تعلق ندارد بلکه به تیم ملی تعلق دارد. مهدی مثل همیشه تلاش کرد و ثمره آن را با 2 گل دید.

*چرا عالیشاه اینقدر موقعیت خراب می کند؟

مطمئنا بازیکنان دوست دارند کیفیت خوب شان را به نمایش بگذارند و امید هم همین طور است و می تواند بهتر از این کار کند. عالیشاه در یک مقطع نتوانسته از فرصت ها استفاده کند اما با تمرینات خوب می تواند بهتر شود. امید هم باید تمرکز کند تا بهتر شود. مطمئنا امید تمام تلاشش را می کند تا خودش و تیم موفق باشند.

*از استقبال هواداران راضی هستید یا انتظار دارید طرفداران بیشتری به استادیوم بیایند؟

همیشه گفته ام که تماشاگران ما در روزهای سخت هم تیم را همراهی می کنند. دست هواداران درد نکند و دست‌شان را می بوسم و از طرف همه بچه های تیم از آنها تشکر می کنم. امیدوارم هواداران همین طوری تیم را همراهی کنند. بازی به بازی می تواند تعداد طرفداران پرسپولیس در استادیوم بیشتر شود.

*کار برانکو را چطور می بینید؟

این سوال را از من نپرسید. من اگر بخواهم چیزی بگویم مردم و مطبوعات فکر دیگری می کنند. به نظر من نتایج نشان دهنده همه چیز هست.

*با توجه به روند تیم امسال می توانید به قهرمانی برسید و به ناکامی چند ساله پرسپولیس خاتمه دهید؟

نمی شود از الان گفت. همه تیم ها تلاش می کنند تا نتایج خوبی بگیرند. ما هم تلاش می کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم و این 2 بازی تا نیم فصل برای ما خیلی اهمیت دارد. هر چه بیشتر تلاش کنیم و امتیازات بیشتری بگیریم به قهرمانی نزدیک‌تر می شویم. همه تلاش می‌کنیم تا به قهرمانی برسیم.

*فوتبالی که پرسپولیس این فصل بازی می کند چقدر به دل شما می نشیند؟

نه تنها من بلکه همه مردم دوست دارند فوتبال زیبا ببینند چون همه از فوتبال زیبا لذت می برند. خدا را شکر مردم می گویند تیم خوب بازی می کند و بچه ها با این نمایش دل هواداران را به دست آورده اند. امسال با این بازی‌ها می تواند سال قهرمانی پرسپولیس باشد به شرطی که همه تلاش کنند.

*چطور شد به عیادت منصور پورحیدری رفتید؟

وظیفه‌ام بود. چون قهرمانی آسیا در بانکوک را با منصورخان به دست آوردیم. منصورخان از مربیان پرافتخار تیم ملی و باشگاهی است و آرزوی سلامتی برایش دارم. امیدوارم منصورخان هر چه سریع‌تر برگردد. منصورخان باید از استرس و حواشی فوتبال دور باشد و کنار خانواده‌اش باشد.


ویدیو : باقری: امسال سال قهرمانی پرسپولیس است