باغبانی برای چاله ها +تصاویر : استیو وین ، هنرمند و باغبان انگلیسی در اقدامی ...



استیو وین ، هنرمند و باغبان انگلیسی در اقدامی زیبا به کاشتن گل و سبزه در چاله های خیابانی در دو شهر لندن و میلان کرده است.

 

تصاویر برای هوش , تصاویر زیبا برای شب یلدا , تصاویر برای اولین روز ذی الحجه

 

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، "استیو وین" هنرمند و باغبان بریتانیایی، در اقدامی عجیب و البته بسیار هنرمندانه بیشتر چاله ها و دست اندازهای خراب لندن و دیگر شهرهای بزرگ مانند میلان را به باغچه هایی زیبا تبدیل کرده است! وی معتقد است حالا که مسئولان شهرداری فکری به حال خیابان های خراب و چاله های زشت نمی کنند می توان با این ایده به زیبا سازی شهر کمک کرد .

 

نرمش هایی برای تقویت مچ دست تصاویر  , تصاویر آموزش نماز برای کودکان , تصاویر ورزش برای کوچک کردن شکم

 

این هنرمند انگلیسی در دوران دانشجویی خود شروع به این کار کرده بوده است و در مورد تاریخچه این حرکت می گوید که: در زمان جنگ اول جهانی، زنانی که شوهران، پدران و یا برادرنشان به جنگ می رفتند در مسیر بازگشت آنها به خانه به این شکل گل کاری می کردند تا در زمان بازگشت آنها با منظره هایی زیبا رو به رو شوند.

 

تصاویر برای آموزش صرفه جویی در آب , شعر و دکلمه برای مادر تصاویر مادر و فرزند , افزونه بزرگنمایی تصاویر برای گوگل کروم

 

وی در زمان دانشجویی در خیابان های شرق لندن این کار را آغاز کرد و سپس برای گسترش این هنر به شهر میلان ایتالیا نیز سفر کرد. او خود می گوید: هدف من آشنا کردن و یادآوری کردن اهمیت محیط زیست برای مردم است. زمانی که آنها در خیابان حرکت می کنند و گل یا سبزه ای را می بینند لحظه ای توقف می کنند و محو تماشای این گلهای رشد کرده در دل خیابان می شوند و به احتمال زیاد به طبیعت و زیبایی های آن فکر می کنند. در ادامه تعدادی دیگر از کارهای او را می بینیم..... / خبرگزاری : باشگاه خبرنگاران

 

ترفندی برای کاهش حجم تصاویر , ترفندهای اینترنت برای باز کردن همه تصاویر در گوگل , تصاویر انواع شکم رفتن برای پهلو

 

 

تصاویر تزیینی برای فتوشاپ , بهترین نرم افزار ویرایش تصاویر برای عکاسان , تصاویر برای محرم

 


ویدیو : باغبانی برای چاله ها +تصاویر