باشگاه میلان: بالوتلی فروشی نیست : باشگاه میلان ایتالیا اعلام کرد قصد فروش ...


باشگاه میلان ایتالیا اعلام کرد قصد فروش مهاجم خود را ندارد. خبرگزاری تسنیم: سایت باشگاه میلان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد خبری که شنبه در یک نشریه ایتالیایی مبنی قرار گرفتن ماریو بالوتلی در فهرست فروش باشگاه در بازار نقل و انتقالات ماه ژانویه منتشر شده صحت ندارد.

نشریه سکولو چاپ جنوا مدعی شده بود که حوصله سیلویو برلوسکونی، مالک باشگاه میلان از جنجالی‌آفرینی ماریو بالوتلی سر آمده و وی عزم خود را جزم کرده که این مهاجم ایتالیایی که سال گذشته در همین مقطع از فصل به روسونری پیوست را تا قبل از بسته شدن بازار نقل و انتقالات زمستانی به فروش برساند.

در بیانیه باشگاه میلان آمده است: «میلان اخبار منتشره اخیر مبنی بر تمایل این باشگاه برای فروش بالوتلی در بازار نقل انتقالات را تکذیب می‌کند.»

بالوتلی در فصل جاری درخشش همیشگی را نداشته و در 12 بازی که در سری A برای میلان به میدان رفته است، تنها 6 گل به ثمر رسانده هرچند در تمایل وی برای جنجال‌آفرینی هیچ تغییر به وجود نیامده است. برخی رسانه‌های اروپایی مدعی شده‌اند که بالوتلی در آستانه ملحق شدن به ژوزه مورینیو سرمربی پیشینش در اینتر است که اکنون هدایت تیم چلسی را بر عهده دارد.


ویدیو : باشگاه میلان: بالوتلی فروشی نیست