باشگاه در مورد 4 ملی‌پوش تصمیم می‌گیرد :         در تلاش هستیم بازی با استیل‌آذین ...



 

 

 

داستان کوتاه در مورد تصمیم گیری , برای تعویض رم چه نکاتی باید مورد توجه قرار گیرد , عکس در مورد قدرت تصمیم گیری

 

در تلاش هستیم بازی با استیل‌آذین به تعویق بیفتد

پورحیدری: باشگاه در مورد 4 ملی‌پوش تصمیم می‌گیرد

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: تحویل بازیكنان ملی‌پوش به اردوی تیم ملی بستگی به نظر باشگاه دارد.

منصور پورحیدری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره نظر كادرفنی استقلال در خصوص حضور 4 ملی پوش این تیم در اردوی تیم ملی اظهار داشت: من به كادرفنی حق می دهم كه ناراحت و نگران استقلال باشند. نبود 4 بازیكن آن هم در شرایطی كه استقلال روز جمعه بازی سنگینی مقابل استیل آذین دارد، روی تیم ما تاثیر می گذارد.

وی افزود: شرایط استقلال خاص است و از سوی دیگر هم بحث تیم ملی را داریم. معتقدم كه باید همكاری از دو طرف باشد. برنامه تیم ملی از قبل در نظر گرفته شده و باید اجرایی شود.

سرپرست تیم استقلال درباره اینكه نظر وی در این باره چیست و معتقد است نباید بازیكنان را در اختیار تیم ملی قرار دهند، گفت: در این باره نظر باشگاه مهم است و هر تصمیمی كه بگیرد تابع آن هستیم. باشگاه در تلاش است بازی با استیل آذین به تعویق بیفتد. من كادرفنی استقلال را درك می كنم. تغییرات در این تیم زیاد است و نبود بازیكنان در تمرین باعث می شود برنامه های تاكتیكی به هم بریزد.

پورحیدری ادامه داد: اگر بازی تیم ملی در ایران بود دغدغه كمتر بود اما بازی با ارمنستان در خارج از كشور است و همین موضوع مشكلاتی را در پی دارد.

وی در مورد آینده این تیم خاطر نشان كرد: در بازی با ذوب آهن بهتر از دو دیدار اول بودیم. تیم بازی به بازی هماهنگ تر می شود.


ویدیو : باشگاه در مورد 4 ملی‌پوش تصمیم می‌گیرد