باز هم کلاهبرداری شرکت‌های لیزینگ خودرو از مشتریان! : اخبار اجتماعی - باز هم ...



شرکت های لیزینگ خودرو , شرکت های لیزینگ خودرو دارای مجوز 95 , شرکت لیزینگ خودرو ایرانیان


اخبار اجتماعی - باز هم کلاهبرداری شرکت‌های لیزینگ خودرو از مشتریان!

 جمعی از پیش‌ خریداران خودرو از شرکت لیزینگ خودروی "اریکه خودرو مهر" از این شرکت به اتهام کلاهبرداری شکایت کردند.

به گزارش ایسنا ، تعدادی از پیش خریداران خودرو از شرکت اریکه خودرو مهر در تماس با ایسنا اظهار کردند که شرکت مربوطه با وجود دریافت پیش پرداخت از تحویل خودروهای ثبت نامی خودداری کرده و مسوولان آن با تخلیه محل متواری شده‌اند.

سعید حبیب‌نیا یکی از پیش خریداران خودرو از این شرکت می‌گوید: اینجانب در تاریخ یازدهم آبان ماه مبلغ 20 میلیون تومان و دی ماه نیز شش میلیون و 700 هزار تومان به عنوان پیش پرداخت دریافت یک دستگاه خودروی لیفان X60 به حساب شرکت اریکه خودرو مهر واریز کردم و قرار بود ظرف 45 روز کاری خودروی خود را دریافت کنم.

وی با بیان این‌که هفته گذشته موعد تحویل خودرو به پایان رسید، خاطرنشان کرد: پس از حضور در محل شرکت متوجه شدم که از هفته گذشته ساختمان مربوطه تخلیه شده و مسوولان آن متواری و حتی منزل خود را نیز تخلیه کرده‌اند.

حبیب‌نیا ادامه داد: به دنبال متواری شدن مسوولان این شرکت در روزهای اخیر حدود 200 نفر از پیش خریداران خودرو در دادسرای منطقه 7 در خیابان دبستان تهران حاضر شده و از اریکه خودرو مهر به دلیل کلاهبرداری شکایت کرده‌اند.

وی افزود: این در حالی است که بیشتر خریداران خودرو از این شرکت شهرستانی بوده و احتمالا تاکنون از متواری شدن مسوولان آن خبر نداشته و همچنان در انتظار دریافت خودروی خود هستند.

به گزارش ایسنا، شرکت اریکه خودرو مهر در سایت اینترنتی خود شرایط فروش اقساطی خودرو را به صورت 40 درصد پیش پرداخت برای خودروهای داخلی و 30 درصد پیش پرداخت برای خودروهای وارداتی اعلام کرده است.

با وجود اعلام حدود پنج شماره خط تلفن ثابت بر روی سایت این شرکت دو شماره تلفن بر روی تلفن همراه دایورت بوده و خاموش است. در تماس با شماره‌های دیگر نیز هیچ کس پاسخگوی تماس نیست.
اخبار اجتماعی - ایسنا


ویدیو : باز هم کلاهبرداری شرکت‌های لیزینگ خودرو از مشتریان!