بازی مرگ پسرک در باغ : پسربچه‌ای که دور از چشم پدر و مادرش مشغول بازی بود در ...



پسربچه‌ای که دور از چشم پدر و مادرش مشغول بازی بود در حوض یک متری باغشان غرق شد.

خانواده «محمدجواد عامری شهرابی» 4 ساله صبح جمعه 4 اردیبهشت ماه سال‌جاری خانه‌شان را در شهرک باقری تهران ترک کردند و به باغ یکی از اقوام دور در ماهدشت کرج رفتند.


پس از رسیدن و کمی استراحت در باغ به علت تابیدن مستقیم آفتاب همه به داخل ویلایی که وسط باغ بود رفتند، پس از مدتی که همه مشغول صحبت بودند و بچه‌ها مشغول بازی، محمدجواد به آرامی از ویلا خارج شد و پس از گذشت 10 دقیقه پدر این کودک متوجه غیبت وی شد و بلافاصله به جست‌و‌جویش پرداخت که جسد بی‌جان محمدجواد را داخل حوض کشاورزی دید.


«کامران امیدی‌کیا» دایی خانواده نیز وقتی جسد را دید خود را داخل حوض که یک متر بیشتر آب نداشت رساند و جسد را از آب بیرون کشید و سریع به درمانگاهی واقع در ماهدشت منتقل کرد که پس از معاینه مرگ کودک را تأیید کردند.


بعد از تأیید مرگ موضوع سریع به پلیس 110 اطلاع داده شد و دقایقی بعد مأموران در محل حاضر شدند و به بررسی علت حادثه پرداختند و جسد بی‌جان را به پزشکی قانونی انتقال دادند.


پدر محمد جواد در حالی که هنوز در شوک مرگ پسرش است به شوک گفت: جمعه صبح همراه خانواده خودم و پدرزن و مادرزن با برادرهمسرم برای تفریح از تهران به سمت باغ یکی از اقوام در ماهدشت کرج رفتیم وقتی رسیدیم بساط چای و ناهار را در محوطه باغ پهن کردیم مدتی به خنده و شوخی گذراندیم که آفتاب شدید شد و تصمیم گرفتیم به ویلایی که داخل باغ بود برویم، همه داخل شدیم و بچه‌ها را هم با خود بردیم وقتی دختر و پسرم و بچه برادرزنم مشغول بازی بودند خیالمان راحت شد و خودمان هم مشغول صحبت شدیم چون سر و صدا زیاد بود متوجه بیرون رفتن محمدجواد نشدیم، حدود 10 دقیقه‌ای می‌شد که فهمیدم محمد جواد پیش بقیه بچه‌ها نیست به جست‌و‌جو پرداختیم که برادرزنم به جسد پسرم اشاره کرد و سریع خودش را به حوض 3 متر در 3 متری که داخل باغ بود رساند که به اندازه یک متر آب داخل حوض وجود داشت، جسد پسرم را بیرون کشید، ابتدا قفسه سینه بچه را فشار دادم و همه آب داخل بدنش را خالی کردم اما فایده‌ای نداشت فوراً با خودرویم او را به درمانگاه رساندیم. پزشکان در همان معاینه نخست اعلام کردند پسرم جان خود را از دست داده است.


وی در پایان گفت: سهل‌انگاری ما باعث این حادثه شد، خانواده‌ها باید بدانند بچه موجودی است که با هیچ چیز دیگری عوض نمی‌شود، 4 سال چشممان به محمدجواد بود 10 دقیقه غفلت کردیم و برای همیشه او از دست دادیم جایی که حوض دارد یا آب آن را خالی کنند یا حواسشان کاملاً به بچه باشد.

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 


ویدیو : بازی مرگ پسرک در باغ