بازیگر «سقوط یك فرشته»:نقش های منفی جذاب ترند :       هدی زین العابدین افزود: ...



 

 فرشته حسینی بازیگر افغان , دانلود آهنگ سقوط فرشته از لیدی گتگت , چه شخصیت هایی جذاب ترند

 

هدی زین العابدین افزود: نقش های منفی جذاب ترند به دلیل اینكه یكسری خط ها در آن شكسته می شود.

بازیگر نقش «فاطمه» در سریال «سقوط یك فرشته» گفت: دوست دارم بعد از سریال «سقوط یك فرشته» نقشی عكس «فاطمه» بازی كنم. علاقه زیادی به بازی در نقش های منفی دارم؛ چرا كه احساس می كنم نقش های منفی برون ریزی بیشتری دارند.

هدی زین العابدین افزود: نقش های منفی جذاب ترند به دلیل اینكه یكسری خط ها در آن شكسته می شود.

وی درباره ی شتابزدگی سریال های مناسبتی به ویژه ماه رمضان گفت: بازی در سریال های مناسبتی به خاطر شتاب و عجله ای كه دارد خیلی سخت و خسته كننده است و صددرصد بر بازی بازیگر هم تاثیر خواهد گذاشت.

او ادامه داد: در حال حاضر ما روزانه ۱۸ الی ۲۰ ساعت مشغول كار هستیم و این خیلی خسته كننده است.

وی ابراز عقیده كرد: اگر ساخت سریال های مناسبتی را دو ـ سه ماه زودتر شروع كنند، خیلی بهتر است؛ چراكه به عوامل و بازیگران، تهیه كنندگان و كارگردانان فشار وارد نمی شود و كارها هم از كیفیت بهتری برخوردار خواهند بود.

وی خاطرنشان كرد: شتابزدگی در ساخت سریال های مناسبتی صددرصد بر بازی بازیگر تاثیر می گذارد؛ درست است كه بازیگر مجبور است نقش خود را به بهترین شكل ممكن ایفا كند، ولی زمانی كه به خاطر فشار كار بی خواب و خسته باشد، بازدهی كمتری خواهد داشت.

همچنین او درباره ی كلید خوردن كارها پیش از اینكه فیلمنامه كامل شود، یادآور شد: اگر فیلمنامه ها كامل باشند، قطعا بهتر است؛ چراكه تمركز روی كاری كه فیلمنامه ی ناقصی دارد خیلی سخت است.

زین العابدین در ادامه توضیح كوتاهی درباره ی نقش خود در سریال «سقوط یك فرشته» داد و گفت: فاطمه دختری است كه از بچگی پدرش را از دست داده و با مادرش زندگی می كند، آن ها متولی امامزاده هستند. شخصیت او یك دختر متدین است كه نمی تواند دروغ بگوید، مال حرام بخورد و ... در بسیاری از جاها خشم خود را كنترل می كند و دختر مهربانی است.

هدی زین العابدین در پایان با اشاره به تجربه هایی كه پیش از سریال «سقوط یك فرشته» در سریال ها و فیلم ها داشته است به خبرنگا ایسنا گفت: بازی در «سقوط یك فرشته» اولین كار جدی من محسوب می شود. پیش از این به اندازه سه سكانس در سریال «آشپزباشی» به كارگردانی محمدرضا هنرمند بازی داشتم. چهار سكانس در فیلم «چمدان» به كارگردانی مانی حقیقی ایفای نقش كردم و نیز در سریال «خانه روشن» به كارگردانی وحید موساییان هم به اندازه چهار سكانس بازی داشتم. همچنین در تله فیلمی با عنوان «یكی از ما» به كارگردانی نگار آذربایجانی ایفای نقش كردم..... / خبرگزارى ایسنا 


ویدیو : بازیگر «سقوط یك فرشته»:نقش های منفی جذاب ترند