بازیگر «در چشم باد» به گروه بازیگران «یلدا» پیوست : بازیگر «در چشم باد» به ...



بازیگر «در چشم باد» به گروه بازیگران «یلدا» پیوست

ماه چهره خلیلی به گروه «یلدا» پیوست. مجموعه تلویزیونی «یلدا» نیمه دوم شهریور ماه در شهر بسطام کلید می خورد.

 

بازیگر ستایش به جم پیوست , بازیگران گروه تجسس , عکس های سارا باهنر و بیوگرافی بازیگر سریال زمانه که به جم پیوست

 

مجموعه تلویزیونی "یلدا" به کارگردانی داوود میرباقری، مرکز سیمافیلم نیمه دوم شهریور ماه در شهر بسطام کلید می خورد.

ماه چهره خلیلی بازیگر نقش «گل نسا»ی سریال «در چشم باد» هم به تازگی به گروه «یلدا» پیوست.

بهروز خوش رزم تهیه کننده این پروژه با اعلام این خبر گفت: تمامی بازیگران با پروژه قرارداد بستند و فهرست عوامل پشت دوربین این اثر نیز تکمیل شده است و طبق برنامه ریزی های انجام شده "یلدا" نیمه دوم شهریور ماه در شهر بسطام کلید می خورد.

این تهیه کننده تصریح کرد: منزل حاج ممدلی ، قهوه خانه ، منزل عاطفه ، بیمارستان ، خیابان ها و جاده کوهستانی لوکیشن های اصلی این مجموعه در بسطام است. همچنین در تهران نیز منزل علی ، منزل آفاق ، مزون لباس ، فرودگاه امام و ایستگاه راه آهن لوکیشن های اصلی این اثر را تشکیل می دهند.

در خلاصه داستان "یلدا" آمده است: حاج محمد علی زاهدی مشهور به مندلی که سال هاست سنت تعزیه خانی را در شهرستان بسطام حفظ کرده است با نزدیک شدن زمان مرگش احساس می کند که خطا یا گناهی در گذشته باعث تنهایی و آشفتگی امروز او و دور افتادن فرزندانش از اصالت هاست؛ وی به جستجو در گذشته اش می پردازد تا این که ... .

در «یلدا» بازیگرانی چون محمدرضا شریفی نیا، کاظم هژیر آزاد، چنگیز جلیلوند، اسماعیل خلج، فریبا کوثری، ماهچهره خلیلی، الهام پاوه نژاد، حمیدرضا آذرنگ، سید مهرداد ضیائی، حامد میرباقری، بیژن افشار، حمید عطائی، اکبر سلطانعلی، و سحر افتاده ایفای نقش می کنند.گفتنی است بهروز خوش رزم مجموعه الف " یلدا " را در یازده قسمت؛ در گروه معارف ، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیمافیلم تهیه می کند./شبکه ایران

 


ویدیو : بازیگر «در چشم باد» به گروه بازیگران «یلدا» پیوست