بازیگران جدید قهوه تلخ چه کسانی هستند؟ :   برنا: دکور صحنه، لباس‌ها و انتخاب ...



 

برنا: دکور صحنه، لباس‌ها و انتخاب بازیگر مجموعه جدید «قوه تلخ» نهایی شده است و از هفته آینده تصویربرداری مجموعه 26 آغاز می‌شود.

سری 26 مجموعه «قهوه تلخ» که قرار بود با تغییراتی در داستان، جوایز، بازیگران، دکورها و لباس، بعد از ماه مبارک رمضان و عید فطر عرضه شود، پس از گذشت حدود یک ماه، هنوز به بازار نیامده است.

«وفا ملک زاده» روابط عمومی این مجموعه، با تکذیب خبر انتشار سری جدید «قهوه‌تلخ» در 10 مهرماه، در این باره به خبرنگار برنا گفت: هنوز زمانی برای پخش سری جدید مجموعه قهوه تلخ از جانب ما اعلام نشده است، چون هنوز به مرحله فیلم‌برداری نرسیده‌ایم.

وی ادامه داد: دکور صحنه و لباس‌های بازیگران طراحی و اجرایی شده، اما هنوز فیلمبرداری مجموعه آغاز نشده است. بازیگران مورد نظر انتخاب شدند و پس از تمرین‌های قبل از بازی آن‌ها، به صورت جدی فیلمبرداری از هفته آینده آغاز می‌شود و بعد از آن تاریخ دقیق توزیع سری جدید را اعلام می‌کنیم.

از بازیگرانی که برای سری جدید قهوه تلخ انتخاب شدند، می‌توان به سپند امیرسلیمانی، یوسف صیادی، رامین ناصرنصیر و آرش نوذری، اشاره کرد. نقش‌های این بازیگران مشخص شده است؛ وقتی بازیگران اصلی به ساختمان مورد نظر در زمان حال ورود می‌کنند، بازیگران جدید به عنوان سرایدار، مدیر ساختمان و ... مشغول هستند..../برنا


ویدیو : بازیگران جدید قهوه تلخ چه کسانی هستند؟