بازیگرانی از سه نسل روی پرده سینماها :   ترکیبی ار بازیگران پیشکسوت و جوان ...



پرده زبرا , پرده , پرده بکارت

 

ترکیبی ار بازیگران پیشکسوت و جوان سینما که به سه نسل تعلق دارند این روزها روی پرده سینماها هستند.

جمشید مشایخی، ثریا قاسمی، حسین یاری، هنگامه قاضیانی، فریده سپاه منصور، شمسی فضل الهی، اکبر عبدی، نیکی کریمی، امیر آقایی، آفرین عبیسی، مهتاب کرامتی، مهدی احمدی، شقایق فراهانی، سروش صحت، پوریا پورسرخ، لعیا زنگنه، مریلا زارعی، مصطفی زمانی و همایون ارشادی از بازیگرانی هستند که این روزها فیلمی را در حال اکران دارند و در فیلم های «پدر آن دیگری»، «چهارشنبه 19 اردیبهشت»، «ارغوان»، «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» و «ماهی سیاه کوچولو» به ایفای نقش می پردازند.


جمشید مشایخی، ثریا قاسمی، فریده سپاه منصور، شمسی فضل الهی و آفرین عبیسی از بازیگران پیشکسوتی هستند که پس از مدت‌ها فیلمی از آنها اکران می‌شود. مشایخی که فیلم «پدر آن دیگری» را در حال اکران دارد، بعد از فیلم «چک» در سال 90 فیلمی را روی پرده نداشته است. اکبر عبدی، حسین یاری و همایون ارشادی از بازیگران نسل دوم هم این روزها فیلمی را در حال نمایش دارند.


عبدی بازیگر فیلم «پدر آن دیگری» تا چندی پیش «قندون جهیزیه» را نیز در حال اکران داشت.
نیکی کریمی بازیگر مطرح سه دهه اخیر سینما که در کنار فعالیت کارگردانی همچنان بازیگری را نیز ادامه می‌دهد، «چهارشنبه 19 اردیبهشت» را در حال نمایش دارد. با اکران «شیفت شب» ساخته نیکی کریمی طی روزهای آینده، این بازیگر در کنار امیر آقایی بازیگران دوفیلمه اکران خواهند بود.


مریلا زارعی هم که پس از «شیار 143» از بین پیشنهاداتش «ماهی سیاه کوچولو» را پذیرفته بود، این فیلم را روی پرده دارد.
مهتاب کرامتی، هنگامه قاضیانی، شقایق فراهانی، لعیا زنگنه و امیر آقایی دیگر بازیگران مطرحی هستند که فیلمی را در حال اکران دارند.
کرامتی که تا چندی پیش «عصر یخبندان» را روی پرده داشت فیلم «ارغوان» را در حال نمایش دارد که در کنار شقایق فراهانی در آن بازی کرده است.
مصطفی زمانی و پوریا پورسرخ هم بازیگران نسل جوان سینما هستند که به ترتیب فیلم های «ماهی سیاه کوچولو» و «عاشق ها ایستاده می میرند» از آنها اکران می شود.
اخبار فرهنگی و هنری - ایسنا


ویدیو : بازیگرانی از سه نسل روی پرده سینماها