بازیکنان مطرح در لیست خرید و مازاد پرسپولیس را بشناسید : با توجه به عملکرد ...



لیست بازیکنان پرسپولیس , لیست بازیکنان پرسپولیس در سال 95 , لیست بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی

با توجه به عملکرد بازیکنان در فصل اخیر و نحوه استفاده برانکو از آنها تا حدودی می‌توان حدس زد که او چه بازیکنانی را نمی‌خواهد و کدام نفرات باید دنبال تیم دیگری باشند.

به گزارش ایران ورزشی، هنوز دو روز از فصل پانزدهم نگذشته که شدت گمانه‌زنی‌ها و شایعات در سایت‌های فوتبالی و شبکه‌های مجازی بالا گرفته و البته در مورد پرسپولیس مطابق سنوات گذشته این ماجرا پررنگ‌تر هم هست.
 
بعد از اینکه برانکو ایوانکوویچ اعلام کرد حسین ماهینی و محمدحسین کنعانی زادگان باز خواهند گشت حالا همه دنبال این هستند تا بدانند اولویت‌های خرید پروفسور کدام بازیکنان می‌توانند باشند و از بین اسامی مطرح شده کدام نفرات در لیست اصلی ایوانکوویچ هستند یا نیستند.

واقعیت این است که برانکو دنبال نقل و انتقالات شلوغی نیست و نمی‌خواهد تیمش را زیر و رو کند. در واقع با توجه به عملکرد بازیکنان در فصل اخیر و نحوه استفاده برانکو از آنها تا حدودی می‌توان حدس زد که او چه بازیکنانی را نمی‌خواهد و کدام نفرات باید دنبال تیم دیگری باشند.

از طرفی همانطور که خود برانکو گفته او ابتدا صبر می‌کند که ببیند کدام یک از بازیکنان درخواستی‌اش جذب می‌شوند و بعد دنبال رد کردن نفرات مازاد می‌رود.

جالب اینکه برانکو می‌خواهد خودش زمامدار نقل و انتقالات باشد و با بازیکنان حرف بزند. در واقع با توجه به اینکه از کانال‌های بسیاری بازیکن به او معرفی می‌شود قصد دارد با حساسیت این پروژه بزرگ را انجام دهد و به نتیجه برساند.

 * لوبانوف قرارداد دارد، مظاهری گزینه اول
برانکو سوشا را نمی‌خواهد و مکانی باید دنبال تیم جدیدش باشد. همچنین کادر فنی پرسپولیس اعتقاد چندانی به الکساندر لوبانوف ندارد اما از آنجایی که باشگاه با این گلر ازبک قرارداد یک سال و نیمه بسته نمی‌تواند او را کنار بگذارد.

با این حال برانکو دنبال جذب یک دروازه‌بان ششدانگ داخلی است. اولویت او رشید مظاهری گلر موفق ذوب‌آهن، سپس محمدرضا اخباری و بعد علیرضا حقیقی است.

در این میان مظاهری با باشگاهش قرارداد دارد و ذوبی‌ها به این راحتی‌ها به او رضایتنامه نمی‌دهند. اخباری هم که باید برای ادامه دوران خدمت سربازی‌اش در تراکتورسازی بماند. غیر از اینها و البته حقیقی از علیرضا بیرانوند هم به عنوان دیگر گزینه سرخ‌ها برای پست دروازه‌بانی نام برده می‌شود اما بیشتر از اینکه برانکو دنبال این گلر باشد باشگاه پرسپولیس او را می‌خواهد.

* فقط ماریچ می‌ماند
از بین چهار مدافع میانی این فصل پرسپولیس ظاهرا تنها لوکا ماریچ در این تیم می‌ماند و علیرضا نورمحمدی، مایکل اومانیا و حتی محسن بنگر با تجربه رفتنی‌اند.

در این میان جدا از بازگشت کنعانی زادگان جوان برانکو دو مدافع دیگر می‌خواهد. تاکید او بیش از همه روی جذب شجاع خلیل زاده است. مدافعی که نیم‌فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد و جذب او هم آسان نیست.
 
البته قرارداد سنگین مدیر قبلی سپاهان با این بازیکن اصفهانی‌ها را هم برای همکاری با او دچار تردید کرده و باید دید پرسپولیس می‌تواند از این باشگاه رضایتنامه خلیل زاده را بگیرد یا نه.

همچنین برانکو یک مدافع میانی جوان دیگر هم نیاز دارد که هنوز نام خاصی در این پست مطرح نشده.

* کاوه برای خط حمله
ظاهرا برانکو قصد ندارد به بخش تهاجمی تیمش دست بزند و از آنها رضایت دارد اما اگر به هر دلیلی مهدی طارمی از جمع سرخ‌ها جدا شود و جایی غیر از ایران فوتبالش را ادامه دهد کاوه رضایی گزینه اصلی جانشینی آقای گل سرخ هاست.

قرارداد کاوه با ذوب‌آهن تمام شده و برانکو هم به این بازیکن علاقه دارد هر چند خود پروفسور می‌داند رضایی هم مثل طارمی مهاجم گلزن مادرزاد نیست.

* در به در دنبال هافبک دفاعی
فرشید باقری؛ این نامی بود که در مورد گزینه پرسپولیس برای پست هافبک دفاعی شنیده می‌شود اما با توجه به شرایط فیزیکی و تمرینی او در صبا تردیدهایی در خصوص جذبش به گوش می‌رسد.

به هر حال از آنجا که در این پست جدایی کفشگری قریب الوقوع است برانکو دنبال بازیکنی بی سر و صدا و با کیفیت می‌گردد که نیمکت نشینی کامیابی‌نیا و نوراللهی را تاب بیاورد و حرفی نزند که البته فعلا گزینه مهمی پیش رویش نیست.

* تمایل به بازی در خارج
حسین ماهینی برای تقویت دفاع راست برمی‌گردد و شاید به همین خاطر است که هنوز وضعیت رامین رضاییان دقیقا مشخص نیست. مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد داشتند با این بازیکن شب قبل از بازی راه‌آهن تمدید کنند که او نپذیرفت. ظاهرا رضاییان هوایی شده و می‌خواهد در خارج از ایران فوتبالش را ادامه دهد اما اینکه واقعا پیشنهاد دارد یا نه هنوز معلوم نیست.

به هر حال در این پست جدایی بابک حاتمی تقریبا قطعی است. در سمت مقابل هم برانکو دنبال یک مدافع چپ می‌گردد اما شاید به محمد حیدریه در کنار انصاری اکتفا کند.


ویدیو : بازیکنان مطرح در لیست خرید و مازاد پرسپولیس را بشناسید