بازگشت محمد قاضی به اصفهان؟ : محمد قاضی مهاجم پرسپولیسی ها هنوز نتوانسته در ...


محمد قاضی مهاجم پرسپولیسی ها هنوز نتوانسته در تفکرات یحیی گل محمدی جایی برای خود پیدا کند. تماشا: محمد قاضی مهاجم پرسپولیسی ها هنوز نتوانسته در تفکرات یحیی گل محمدی جایی برای خود پیدا کند. این بازیکن که در فهرست ابتدایی بازی با داماش هم قرار نداشت بعد از اینکه پرسپولیس با یک گل عقب افتاد بر شدت تمرینش افزود و انتظار داشت به عنوان بازیکن تعویضی برای تیمش به میدان برود که یحیی گل محمدی تصمیم دیگری گرفت و در نهایت محمد نوری و هادی نوروزی را به عنوان دومین و آخرین تعویضی تیمش به میدان فراخواند.

محمد قاضی , بازگشت سید محمد حسینی , بازگشت سید محمد حسینی به ایران

 این تصمیم سرمربی پرسپولیس به این معنی بود که قاضی شانسی برای به میدان رفتن در این بازی نخواهد داشت و این بازیکن بلافاصله بعد از این اتفاق به سمت رختکن تیم رفت تا ادامه بازی را شاهد نباشد.

گلزنی محمد نوری و بازگشت پرسپولیس به بازی باعث شد تا قاضی در وقت های تلف شده با اصرار اطرافیان تیم روی نیمکت قرار بگیرد ولی چهره او نشان می داد که از تصمیم  سرمربی تیمش رضایت ندارد.

حضور نداشتن در جشن پیروزی تیم هم گواه دیگری بر این ادعا بود. به نظر می رسد با این تفاسیر قاضی از هم اکنون عزم خود را برای ترک تیم در پایان فصل و حضور در کنار دوستانش در اصفهان جزم کرده باشد.


ویدیو : بازگشت محمد قاضی به اصفهان؟