بازگشت علی دایی به پرسپولیس؟! : آخرین شایعات در باشگاه پرسپولیس از تغییرات ...



علی دایی سرمربی پرسپولیس , بازگشت کریمی به پرسپولیس , دایی چند بار از پرسپولیس شکایت کرده؟

آخرین شایعات در باشگاه پرسپولیس از تغییرات فنی در پایان فصل خبر می‌دهد.

  هر چند پرسپولیس در آسیا خوش درخشیده و حداقل تا قبل از بازی با النصر صدرنشین گروه خود است، اما عدم ثبات در نتیجه‌گیری به خصوص در لیگ‌برتر باعث شده تا درخشان کماکان از جایگاه مطلقا ثابتی روی نیمکت سرخپوشان برخوردار نباشد.

 نتایج ناامیدکننده پرسپولیس در نیمه دوم فصل که کماکان هم ادامه دارد باعث شده تا بسیاری بر این باور باشند که در خوشبینانه‌ترین شرایط درخشان تا پایان فصل هدایت پرسپولیس را برعهده خواهد داشت اما یکی از نکاتی که در این میان نمی‌توان به راحتی از کنار آن گذشت، تمایل و علاقه فراوان محمدحسین نژادفلاح به علی دایی است.

شهریار که در میانه‌های نیم‌فصل اول طی پروسه‌ای غیرمنتظره از پرسپولیس کنار گذاشته شد از جمله گزینه‌های اصلی برای هدایت پرسپولیس در فصل آینده به شمار می‌رود.

در واقع اظهارنظر عجیب نژادفلاح مبنی بر اینکه "اگر دایی از پرسپولیس نمی‌رفت اوضاع تیم اینگونه نبود" نشان می‌دهد که قائم‌مقام پرسپولیس چه علاقه وافری به کار با شهریار دارد.

 نژادفلاح که قصد دارد در پرسپولیس پای بسیاری از بزرگان نظیر کریمی، باقری، مهدوی‌کیا و دایی را برای تثبیت جایگاه خود باز کند، چه بسا در پایان فصل با رجوع به شهریار بار دیگر هدایت پرسپولیس را به دایی بسپارد.

البته تمامی این مسائل منوط به این است که مزایده سرخابی‌ها کماکان به دلایلی لغو شود و نژادفلاح نیز در رأس امور این باشگاه بماند.

اما از سوی دیگر دایی نیز که همواره در هر شرایطی حاضر به پذیرفتن هدایت پرسپولیس است در حالی نامش مجددا پیرامون این باشگاه شنیده می‌شود که در ماه‌های گذشته و پس از رفتن از پرسپولیس تمامی پیشنهادات داخلی و خارجی را رو کرده است.

او که در داخل مورد توجه پیکان و تراکتور بود و حتی از آذربایجان و ترکیه نیز با پیشنهاداتی روبه‌رو بود همه را رد کرد تا شایعه بازگشت او به پرسپولیس در پایان فصل بار دیگر قوت بگیرد.

 اخبار ورزشی  - روزنامه نود


ویدیو : بازگشت علی دایی به پرسپولیس؟!