بازگشت جاسبی آمدن ناطق نوری :    اخباردانشگاه - بازگشت جاسبی آمدن ناطق نوری اگر ...



ناطق نوری , جلایی‌پور اصولگرایان امروز باید در خانه ناطق‌نوری را بزنند , ضرغامی ناطق نوری

 

 اخباردانشگاه - بازگشت جاسبی آمدن ناطق نوری

اگر چه 21 اسفند سومین اجلاس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد در سال 92 بود و ریاست آن را آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی بر عهده داشت اما نخستین جلسه بود که عضو جدیدی در آن حضور داشت و آن عضو کسی نبود غیر از حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری!

  او با حضور در این جلسه همچنین خبر داد که به سمت خروج از سکوت و فعالیت‌های آرام گام گذاشته است و این میسر نمی‌شد جز با تدبیر آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی و حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی که پس از پیروزی حسن روحانی در انتخابات، ماموریت دیگری برای خود تعریف کردند و آن هم به عرصه فعالیت کشاندن نیروهای قدیمی و دلسوز انقلاب است.

 

ترکیب جلوس در اجلاس هیات موسس دانشگاه آزاد به این شکل بود که در سمت چپ ناطق‌نوری، سیدحسن خمینی و در سمت راست او، عبدا... جاسبی دیگر عضو هیات موسس که به تازگی حکم دریافت کرده است حضور داشت و در سمت راست جاسبی هم آیت‌ا... هاشمی نشسته بود.

 

جاسبی سال‌ها ( سال61 تا دی90) ریاست دانشگاه آزاد را بر عهده داشت اما بر اساس برخی تنگ‌نظری‌‌های جناح منتقد آیت‌ا... هاشمی او میز ریاست را به فرهاد دانشجو واگذار کرد و اکنون که دولت تدبیر و امید بر سر کار است هیات موسس این دانشگاه که تمام اعضای آن را طیف میانه‌رو تشکیل می‌دهند خواستار حضور جاسبی و بازگشت او به دانشگاه آزاد شده‌اند. به هر حال جلسات هیات موسس دانشگاه آزاد از این پس جلساتی خواهد بود که دیگر منافع جناحی و حزبی جایگاهی در آن ندارد و تمام اعضا به پیشرفت دانشگاه می‌اندیشند.

 

جلسه 21 اسفند هم به­ریاست آیت­ا... هاشمی رفسنجانی و با حضور اعضای هیأت مؤسس جنابان آقایان حجت­الاسلام والمسلمین علی­ اكبر ناطق نوری، حجت­الاسلام والمسلمین سید­حسن خمینی ، دکتر عبدا... جاسبی، حجت­ الاسلام والمسلمین دکتر محسن قمی و دکتر حمید میرزاده، ساعت 16 در محل مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکیل شد.

 

دراین جلسه گزارش دبیرخانه در مورد كارایی و رتبه­ بندی واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در سال1391 و مقایسه با سال­های89 و 90 مطرح و هیأت مؤسس از كاهش عملكرد و كارایی علمی و پژوهشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سال91 نسبت به سال­های89 و 90 اظهار تأسف كرد و مقرر شد این گزارش به شورای­ عالی انقلاب فرهنگی ارسال شود.

 

همچنین در این جلسه به استناد بند2 ماده10 اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی، آقای دکتر عبدا... جاسبی به ­عنوان عضو هیأت امنای دانشگاه انتخاب شد. در پایان جلسه تقویم جلسات هیأت مؤسس در سال 1393 به تصویب رسید.

اخبار دانشگاه - آرمان 


ویدیو : بازگشت جاسبی آمدن ناطق نوری