بازغی با «چند درجه» در نسیم : در حال حاضر مشغول پیش‌تولید برنامه‌ای به نام ...


در حال حاضر مشغول پیش‌تولید برنامه‌ای به نام «چند درجه؟» برای شبکه نسیم هستیم. عنصر اصلی این برنامه هیجان است. باشگاه خبرنگاران جوان: مجری و کارگردان برنامه‌های تلویزیونی از آغاز پیش تولید برنامه «چنددرجه؟» خبر داد.

ساسان گلستانه گفت: در حال حاضر مشغول پیش‌تولید برنامه‌ای به نام «چند درجه؟» برای شبکه نسیم هستیم. عنصر اصلی این برنامه هیجان است.

مجری برنامه «پادشا ایران» در ادامه افزود: بخش اجرای استودیویی این برنامه بر عهده پژمان بازغی است. دلیل انتخاب وی به عنوان مجری، توقع مردم و انرژی مضاعف جوانی اوست. همچنین شخصیت پژمان بازغی متناسب با ساختار این برنامه است.

گلستانه در خصوص زمان پخش برنامه گفت: زمان پخش برنامه بعد از ماه صفر است. قرار است تیزرهای این برنامه از یکی، دو روز آینده در شبکه پخش شود. عنصر اصلی این برنامه هیجان است، همه فعالیت‌های پرهیجان که تا الآن تلویزیون در برنامه‌ای مستقل به آن نپرداخته بود، ما در این برنامه به تصویر کشیدیم.َ در این برنامه قصد داریم انواع و اقسام ورزش‌های پرهیجان مانند پاراگلایدر، غواصی، صخره‌نوردی و ... نمایش دهیم. این برنامه در یک موضوعی متفاوت تولید شده است. سبکی که برای تصویربرداری در این برنامه استفاده می‌کنیم، دقیقاً در استاندارد بین‌المللی است که برای تولید این چنین برنامه‌هایی استفاده می‌شود.

مجری برنامه «پشت و رو» در پایان مطرح کرد: در حال حاضر آیتم‌های این برنامه را در تهران و بعضی شهرستان‌ها ضبط می‌کنیم.


ویدیو : بازغی با «چند درجه» در نسیم