بازسازی صحنه قتل دختر دانشجو در خیابان گاندی +عکس : دارا 20 ساله ساعت 18:45 ...


دارا 20 ساله ساعت 18:45 دقیقه دیروز به محل جنایت در خیابان هشتم گاندی منتقل شد و در حضور رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، افسران مبارزه با جرایم جنایی، اولیای دم و خبرنگاران به تشریح جنایت خود پرداخت. خبرگزاری مهر: عامل جنایت خیابان هشتم گاندی دقایقی قبل صحنه قتل را تشریح و بازسازی کرد.

دارا 20 ساله ساعت 18:45 دقیقه دیروز به محل جنایت در خیابان هشتم گاندی منتقل شد و در حضور رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، افسران مبارزه با جرایم جنایی، اولیای دم و خبرنگاران به تشریح جنایت خود پرداخت.

او در اعترافات خود گفت: روز حادثه به کافی شاپی که در قسمت بالای خیابان است، رفتم و در آنجا همراه دوستم ماده مخدر شیشه مصرف کردیم، قرار بود آن روز دختر مورد علاقه ام را ببینم، به سمت خانه حرکت کردم تا از مادرم ماشین بگیرم اما او گفت ماشین را لازم دارد. داخل کوچه که شدم دختر خانم جوانی در حال پارک خودروی 206 خود بود.

 آینه خودرو به دیوار گرفت در قسمت بالایی کوچه یک کلاس آموزش زبان است که مقتول برای رفتن به آنجا عجله داشت از او خواستم اجازه دهد تا خودرو را برایش پارک کنم.

 
پشت فرمان نشستم در این لحظه تلفن همراه او زنگ خورد و مشغول صحبت با آن شد خیلی استرس داشتم، قرارم دیر شده بود. در این لحظه به فکر سرقت خودرو افتادم کمی رفتم جلو و دنده عقب گرفتم. دختر جوان با مشاهده این صحنه به سمت خودرو آمد که گلگیر سمت راست ماشین به پای او اصابت کرد و سرش به یک خودروی ریو که در کوچه پارک بود، برخورد کرد.
 
مردم نیز با مشاهده این صحنه به طرف من حمله ور شده و با مشت و لگد به ماشین ضربه می‌زدند تا متوقف شوم سپس به سمت خیابان توانیر رفته و از طریق اتوبان حکیم گریختم. متهم پس از تشریح صحنه جنایت به اداره آگاهی منتقل شد.         

خیابان گاندی , دانشجو دختر , دختر دانشجو

غرق‌ شدن دختر دانشجو در سیلاب خرم‌آباد , حمله به دختر دانشجو وسط کلاس درس , فیلم غرق شدن دختر دانشجو در خرم آباد

مرد رباینده دختر دانشجو در رودهن , عجله دختر و پسر دانشجو برای جدایی , علت اصلی فوت دختر دانشجو در سیلاب لرستان

بازتاب‌ ماجرای غرق شدن دختر دانشجو در لرستان , ماجرای غرق شدن و فوت دختر دانشجو در سیلاب خرم آباد , تجاوز خشن به دختر دانشجو

✔تجـاوز به دختر در خیابان خلوت , شیرینی فروشی خیابان گاندی , سوشی فروشی در خیابان گاندی

غرق شدن دختر دانشجو , غرق شدن دختر دانشجو در سیلاب , بازسازی صحنه های مرگ مشاهیر ایرانی

مرگ مشکوک دختر دانشجو دانشگاه کردستان , پارچه فروشی عادل خیابان گاندی , لحظه غرق شدن دختر دانشجو

بی تفاوتی راننده پژو به غرق شدن دختر دانشجو در سیلاب خرم آباد , بازسازی صحنه برای چیست؟ , قانون راه رفتن دختر و پسر در خیابان

فیلم دختر دانشجو کانال اب خرم اباد ایسنا , ماجرای غرق شدن دختر دانشجو در سیل کلیپ , دختر گاندی

خودکشی دختر دانشجو دانشگاه رضوی , غرق شدن دو دختر دانشجو در سیلاب خرم آباد , شیب خیابان گاندی

کشف جسد دختر دانشجو در ایالت تگزاس تصاویر , لحظه غرق شدن دختر دانشجو در سیل خرم آباد , خودکشی قاتل با سم هنگام بازسازی صحنه قتل

دانلود کلیپ لحظه غرق شدن دختر دانشجو در سیل خرم آباد , چاقو خوردن دختر دانشجو در کلاس هنر و معماری دانشگاه آزاد , خودکشی دختر دانشجو پس از تجاوز

خودکشی دختر دانشجو پس از تجاوز صراط , تجاوز به دختر هندی توسط 4 پسر دانشجو , خودکشی دختر دانشجو بعد از تجاوز دسته جمعی

دانلود فیلم دختر دانشجو در خرم اباد , خودکشی دختر دانشجو پس از تجاوز عکس صراط , تجاوز جنسی به دختر دانشجو

فرار دختر تهرانی با دیدن مادر برهنه و صحنه ای مبتذل , تصاویر دختر دانشجو , دختر دانشجو و دختر دبیرستانی


ویدیو : بازسازی صحنه قتل دختر دانشجو در خیابان گاندی +عکس