بازداشت قاتل فراری هنگام زورگیری : فردی كه یك سال پیش در یك تصادف، با زیر گرفتن ...


فردی كه یك سال پیش در یك تصادف، با زیر گرفتن عابری پیاده، مرگ او را رقم زده بود، پس از یك سال در جریان یك زورگیری به دام افتاد. روزنامه اعتماد: فردی كه یك سال پیش در یك تصادف، با زیر گرفتن عابری پیاده، مرگ او را رقم زده بود، پس از یك سال در جریان یك زورگیری به دام افتاد.

سرهنگ كارآگاه میرزكی، رییس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: ساعت ١٤ پنجم بهمن ماه امسال دو سرنشین یك دستگاه موتوسیكلت هوندا ١٢٥ به یك عابر كه در حال صحبت با گوشی تلفن همراهش بود نزدیك و در یك لحظه اقدام به سرقت گوشی او كرده و از محل متواری شدند.

اما پس از طی چند متر، راكب موتوسیكلت تعادل خود را از دست داد و به زمین افتاد و به این ترتیب اهالی محل موفق شدند یكی از سارقان را دستگیر كنند.

با دستگیری یكی از سارقان، موضوع ازطریق مركز فوریت‌های پلیسی ١١٠ به كلانتری ١٠٩ بهارستان اعلام شد و ماموران پس از حضور در محل، متهم را به مقر انتظامی منتقل كردند. با تشكیل پرونده مقدماتی با موضوع موبایل‌قاپی، تیمی از كارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ رسیدگی به آن را آغاز كردند.

شاكی كه از ناحیه دست راست و پیشانی مورد اصابت ضربات قمه قرار گرفته بود، به كارآگاهان گفت: روز حادثه در حال مكالمه با گوشی تلفن همراه بودم كه ناگهان دو راكب موتورسوار گوشی‌ام را به سرقت بردند.

آنها قصد فرار داشتند اما چند متر جلوتر موتوسیكلت روی زمین افتاد. با زمین خوردن موتوسیكلت تعدادی از اهالی به كمك من آمدند و توانستیم یكی از سارقان را دستگیر كنیم اما سارق دیگر فرار كرد. به گفته شاكی، متهم هنگام دستگیری، او را از ناحیه دست راست و پیشانی با چند ضربه قمه مجروح كرد اما در نهایت اهالی او را دستگیر كردند.

به گفته سرهنگ میرزكی، متهم كه جوانی ٢٠ ساله است در جریان بازجویی‌ها به ده‌ها فقره كیف‌قاپی و موبایل‌قاپی در محدوده خیابان جمهوری، بهارستان و بازار تهران اعتراف كرد. این در حالی بود كه بررسی سابقه متهم نشان داد كه او اردیبهشت سال گذشته نیز هنگام تردد با موتوسیكلت با یك عابر پیاده تصادف و باعث فوت او شد اما از محل فرار كرد.


ویدیو : بازداشت قاتل فراری هنگام زورگیری