بازداشت اراذل و اوباش در عملیات شبانه پلیس : رئیس پلیس تهران از دستگیری 97 ...


رئیس پلیس تهران از دستگیری 97 اراذل و اوباش و سارق زورگیر در عملیات شبانه پلیس خبر داد. خبرگزاری مهر: رئیس پلیس تهران از دستگیری 97 اراذل و اوباش و سارق زورگیر در عملیات شبانه پلیس خبر داد.

سردار حسین ساجدی‌نیا روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای مرحله سوم طرح برخورد با اراذل و اوباش اظهار داشت: پلیس پایتخت بنابه درخواست شهروندان شب گذشته و بامداد امروز طرح برخورد با اراذل و اوباش را با عملیات پلیس امنیت و پلیس پیشگیری در پایتخت به ویژه غرب، مرکز و جنوب غرب اجرا کرد و موفق شد 97 درصد از اراذل و اوباش و سارقان زورگیر را دستگیر کند.

وی ادامه داد: این افراد امروز پس از بازجویی به مراکز قضایی معرفی می شوند در حالیکه تعدادی از آنها دارای شاکی خصوصی بوده و تعدادی از آنها نیز فراری بودند که پس از اقدامات اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شدند

به گفته رئیس پلیس تهران این افراد به جرم زورگیری و ایجاد مزاحمت برای شهروندان دستگیر شده اند. مردم پایتخت بدانند که پلیس قاطعانه طرح های امنیت اجتماعی را اجرا می کند تا رضایت مردم در این حوزه جلب شود.

ساجدی‌نیا در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص فروش دارو در ناصرخسرو گفت: پلیس در دفعات مختلف در ناصرخسرو طرح هایی را اجرا کرده است و بازهم شاهد برخورد با فروشندگان غیرمجاز دارو خواهیم بود، یکماه قبل پلیس آگاهی دستگیری هایی را در این مورد داشت، اما بازهم به زودی طرحی را در این منطقه اجرا می کنیم.

وی از افزایش سرقت خرد در پایتخت خبر داد و گفت: در سال جاری سرقت های خشن در پایتخت کاهش چشمگیری داشته است، اما شاهد افزایش سرقت خرد هستیم، البته در ماه مبارک رمضان میزان سرقت ها کاهش چشمگیری نشان می دهد، در روزهای اخیر تعداد زیادی باند سرقت و مواد مخدر از سوی پلیس شناسایی و منهدم شد و پس از پاکسازی مناطقی از جمله بازار، فرحزاد و محله هرندی ماموران در این مناطق حضور یافتند. ضمن اینکه معتادان دستگیر شده را به کمپ ها اعزام کردیم.

رئیس پلیس تهران با اشاره به اینکه موضوع اهانت به بانوی محجبه آنطور که در رسانه ها مطرح شده است، نیست، تاکید کرد: بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع ماموران پلیس اطلاعات و امنیت تهران بررسی را در دستور کار خود قرار دادند. با انجام تحقیقات مشخص شد موضوع آنگونه که در رسانه ها اعلام شده است، نیست و هر دو طرف این موضوع به مرجع قضایی معرفی شدند. پلیس در این مورد دستگیری نداشت، اما پس از ارسال پرونده به مراجع قضایی شاکی اعلام رضایت کرد.


ویدیو : بازداشت اراذل و اوباش در عملیات شبانه پلیس