بازاریابی خیابانی را پانزده روزه مشق کنید : در کار خانگی مورد نظرآقا بالا سری ...


در کار خانگی مورد نظرآقا بالا سری نیست؛ در این میان معلوم نیست که چه اجناسی آنهم از کجا با چه کیفیت و توسط چه جریانی به بازار تزریق می شود و تنها چیزی که مهم است سود خالص است! کار ندارید؟ در خانه مانده اید؟ سرمایه ندارید؟ بی خیال ناراحتی و نگرانی شوید! کجا اقامت دارید؟ می توانید راحت به محل ذکر شده در بازار یا مرکز شهر یا حتی آنور شهر رفت و آمد کنید؟ یادتان باشد بدون هماهنگی قبلی نباید به کارفرمای مورد نظر سر بزنید و هماهنگی آنهم یک روز قبل را فراموش نکنید.

بازار رنگارنگی است؛ بدون سرمایه هم گویا می توان پول در آورد. اگر بتوانید بازاریابی  خیابانی را در عرض 10 تا 15 روز با تمام فنون اش یاد بگیرید؛ کارت ملی و شناسنامه و آخرین فیش تلفن منزلتان راه گشای تمام روزهای بیکاری شماست!

در میان بازار اجناس امانی که به شما تحویل داده می شود، داستان برخی محصولات ارائه شده جالب تر از محصولات دیگر است. منشی یکی از این موسسات می گوید: «خیالت راحت باشد، اجناس چینی و تایلندی هستند. آنقدر ارزانند که می توانی زودتر از زمان مقرر آنها را بفروشی. مطمئن باش زودتر از زمان مقرر دوباره برمی گردی تا باز هم از اجناسمان ببری. عروسک، لباس زیر و لباس بچه گانه در دسترس‌تان قرار می گیرد تا مامور فروش‌شان بشوید در مترو، خیابان، منزل، یا حتی آرایشگاهی که دارید آنهم در مدت زمان مقرر 10 تا 15 روز!

اکثر این موسسات تعداد دویست و خورده ای محصول را فاکتور می دهند و برایشان فرقی نمی کند که جنس 3 هزار تومانی را چقدر می فروشید. تنها فاکتور و هزینه ای که حساب شده، برایشان مهم است. برخی موسسات بابت مدارکی که به آنها می سپارید تا 230-240 هزار تومان جنس به شما می سپارند؛ برخی از ترک بودن جنس خود می بالند و برخی ایرانی بودن جنس خود را یاد آور می شوند و قیمت اجناس مبادله شده شان از 1000تا 15 هزار تومان متغیر است.

کار خانگی مورد نظر کاری ندارد شما با مشتری چطور برخورد می کنید ،هزینه رد و بدل شده فرقی نمی کند، در عوض برای شما فرقی نمی‌کند جنس از کجا آمده و...

در کار خانگی مورد نظر کسی مزاحم کسی نیست، مشکلی نیست، آقا بالا سری نیست؛ در این میان معلوم نیست که چه اجناسی آنهم از کجا با چه کیفیت و توسط چه جریانی به بازار تزریق می شود و تنها چیزی که مهم است سود خالص است! و مهم نیست چند خانم خانه دار به این بازار آلوده می شوند.

منبع: خبرگزاری برنا


ویدیو : بازاریابی خیابانی را پانزده روزه مشق کنید