بارندگی ها کی تمام می شود؟ : سامانه بارشی که در کشور فعال است از اواخر فردا ...


سامانه بارشی که در کشور فعال است از اواخر فردا شنبه از کشور خارج می شود و از روز یکشنبه تا چهارشنبه هفته آینده در غالب مناطق کشور جوی پایدار پیش بینی می شود که پیامد آن افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد بود. عصر ایران: سامانه بارشی که در کشور فعال است از اواخر فردا شنبه از کشور خارج می شود و از روز یکشنبه تا چهارشنبه هفته آینده در غالب مناطق کشور جوی پایدار پیش بینی می شود که پیامد آن افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد بود.
 
به گزارش از سازمان هواشناسی؛ نقشه های پیش یابی سازمان هواشناسی حاکی از تداوم بارشها در اغلب نقاط کشور تا اواخر فردا شنبه است و امروز در نیمه شرقی کشور، دامنه های جنوبی البرز، سواخل خزر، نواحی مرکزی و جنوبی بارش ها به شکل باران، گاهی وزش باد و در مناطق سردسیر بارش برف به طور متناوب ادامه خواهد داشت.
 
سامانه بارشی که در کشور فعال است به سمت شرق کشور حرکت می کند، به طوری که از امروز به تدریج بارشها از سمت غرب قطع شده و از اواخر روز شنبه از مرزهای شرقی کشور خارج می شود.
 
بر اساس این گزارش امروز و فردا خلیج فارس و دریای عمان مواج پیش بینی شده است، ضمن این که، امروز در جنوب شرق کشور آب گرفتگی معابر عمومی و طغیانی شدن رودخانه ها رخ خواهد داد.
 
از روز یکشنبه تا چهارشنبه هفته آینده اغلب مناطق کشور جوی پایدار خواهند داشت که پیامد آن افزایش آلایندههای جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد بود.
 
بیشینه دمای هوای تهران طی سه روز آتی به ترتیب 7 ، 9 و 11 درجه بالای صفر و کمینه آن طی این مدت به ترتیب یک درجه بالای صفر و صفر درجه پیش بینی شده است.


ویدیو : بارندگی ها کی تمام می شود؟