باراک اوباما و دخترانش در حال خرید کتاب/ خانواده اوباما چه کتاب‌هایی خریدند؟ :



اخبار بین الملل - باراک اوباما و دخترانش در حال خرید کتاب/ خانواده اوباما چه کتاب‌هایی خریدند؟

اوباما رییس جمهور آمریکا با دخترهایش برای خرید کتاب راهی یک کتابفروشی شد.

او از کتابفروشی «سیاست و نثر» کتاب خرید که یک کتابفروشی مستقل است و در ردیف کتابفروشی‌های بزرگ زنجیره‌ای به حساب نمی‌آید.

 

خرید کتاب , خرید اینترنتی کتاب , باراک اوباما

 

به نقل از نیویورک تایمز، رییس جمهوری آمریکا و دخترانش ساشا و مالیا به همه قفسه‌های کتاب سرک کشیدند و با دیگر مشتریان کتابفروشی به گفت‌وگو پرداختند و بعد هم با دو کارتن پر از کتاب، معازه را ترک کردند. آن‌ها سال پیش نیز برای خرید به همین فروشگاه رفته بودند.

یکی از کتاب هایی که اوباما برداشت و به آن نگاه کرد کتابی با عنوان «غریبه: باراک اوباما در کاخ سفید» نوشته چاک تود بود. اوباما تاکید کرد که فقط نگاهی به روی جلد کتاب انداخته و در پاسخ به دخترش که از او پرسید کتاب را چطور دیده گفت به نظرش کتاب غمگین کننده‌ای می‌آید.

اوباما در پاسخ به یکی از مشتریان فروشگاه که از او درباره بستن زندان گوانتانامو در کوبا سوال کرده بود نیز گفت در این زمینه داریم کار می‌کنیم.

یکی از کتاب‌هایی که رییس جمهوری آمریکا خرید کتاب «دل تاریکی» نوشته جوزف کنراد بود. کتاب‌های جدیدتری چون «همه نوری که نمی‌توانیم ببینیم» نوشته آنتونی دوئر، «نورا وبستر» نوشته کالم توییبین و «هیولاهای خندان» نوشته دنیس جانسون از جمله این کتاب ها بودند. آن‌ها دو کتاب غیرداستانی نیز خریدند که شامل «دوره جاه‌طلبی: تعقیب خوشبختی، حقیقت و سرنوشت در چین جدید» نوشته اوان اوسونز و «فناپذیر بودن: پزشکی و آن‌چه در انتها اهمیت دارد» نوشته دکتر آتول گاواندی می‌شد. در میان کتاب‌هایی که اوباما انتخاب کرد کتاب «بالانس زدن در رعد و برق» نوشته کارتین راندل و «جاده باریک به شمال عمیق» نوشت ریچارد فلاناگان نیز جای داشت.

در مجموع خانواده اوباما ۱۷ عنوان کتاب خریدند که دو مجموعه کتاب کودک از جمله مجموعه «دیوار قرمز» نوشته برایان ژاک و «به بی جونز ملحق شو» نوشته باربارا پارک هم در آن‌ها جای داشتند.

آقای اوباما در عین حال یادآور شد که برخی از این خریدها را برای هدیه دادن در شب کریسمس خریداری کرده، اما نگفت کدامیک از آن‌ها را برای این کار انتخاب کرده است.

اخبار بین الملل - مهر

 


ویدیو : باراک اوباما و دخترانش در حال خرید کتاب/ خانواده اوباما چه کتاب‌هایی خریدند؟