باارزش‌ترین بازیکن جهان معرفی شد :   اخبار ورزشی - مسی باارزش‌ترین بازیکن جهان ...



مرفه‌ترین کشورهای جهان معرفی شدند , معرفی چند کتاب از پرفروش ترین کتابهای تاریخ جهان , امن ترین و ناامن ترین پیام رسان های جهان معرفی شدند

 

اخبار ورزشی - مسی باارزش‌ترین بازیکن جهان معرفی شد

ارزش ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین و باشگاه بارسلونا بر اساس آخرین برآوردها دو برابر کریستیانو رونالدو تخمین زده شده است.

به گزارش مهر، مطالعات رصدخانه‌ای که در خصوص ارزش بهترین بازیکنان دنیا انجام گرفته است نشان می‌دهد ارزش لیونل مسی کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین دو برابر کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال است. بر اساس گزارش اسکای اسپورتس، نسخ نهم مطالعات رصدخانه‌ای فوتبال که توسط CIES صورت گرفته است لیونل مسی را با 151/5 میلیون پوند به عنوان ارزشمندترین بازیکن دنیا معرفی کرده است که تقریبا دو برابر ارزش تعیین شده برای کریستیانو رونالدو است.

بر این اساس قیمت ارزش ستاره تیم رئال مادرید 85/2 میلیون پوند برآورد شده است. لوئیس سوارس بازیکن اروگوئه‌ای تیم لیورپول که فصل رویایی را در لیگ برتر سپری کرد هم با 79/4 میلیون پوند در مکان بعدی قرار دارد. ادین هازارد ستاره تیم چلسی و نیمار هم تیمی مسی در بارسلونا نیز در جمع پنج بازیکن برتر قرار گرفته‌اند. هازارد 61/2 میلیون پوند ارزش‌گذاری شده است و قیمت نیمار برزیلی نیز 50/6 میلیون پوند تخمین زده شده است. در همین حال ارزش گرث بیل که با 80/6 میلیون پوند از تاتنهام به رئال مادرید پیوست و رکورد نقل و انتقال را شکست 50/9 میلیون پوند تخمین زده شد.

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو : باارزش‌ترین بازیکن جهان معرفی شد