این عکس معروف تاریخی، فِیک از آب درآمد! : معروف‌ترین عکس از ماری کوری که زینت‌بخش ...


معروف‌ترین عکس از ماری کوری که زینت‌بخش تمبرهای بسیاری در سراسر دنیا است، یک مشکل بزرگ دارد: زنی که در عکس به تصویر درآمده، خود ماری کوری نیست. خبرآنلاین: معروف‌ترین عکس از ماری کوری که زینت‌بخش تمبرهای بسیاری در سراسر دنیا است، یک مشکل بزرگ دارد: زنی که در عکس به تصویر درآمده، خود ماری کوری نیست.

 عکس زیر که ظاهرا تصویرگر ماری کوری است، زینت‌بخش تمبرهای بسیاری در سراسر دنیا است. اما این عکس یک مشکل بزرگ دارد: زن به تصویر کشیده شده در عکس، ماری کوری نیست!

مکان های تاریخی معروف ایران , تاریخی معروف خارجی , نام کتاب های تاریخی معروف ایران

در حقیقت عکس بالا پرتره‌ای از سوزان ماری فرانتچاک است که توسط پل شرودر و در سال 2001 / 1380 گرفته شده است. عکس فرانتچاک که اکنون بیش از 13 سال است به نماد این دانشمند معروف بدل شده است، در تمبرهای یادبود «ماری کوری» کشورهای مالی، جمهوری توگو، زامبیا و جمهوری گینه دیده می‌شود!

کسب درآمد از مشاهده آگهی , کسب درآمد از تبلیغات کلیکی , کسب درآمد از اینترنت

شرح عکس: عکس واقعی ماری کوری که فرانتچاک برای ژست خود از آن الهام گرفته است

احساس فرانتچاک درباره این عکس پیچیده و درهم است. وی می‌گوید: «به نظر من این گفته که تصویر من در عکس بالا به اندازه کافی شبیه ماری کوری بود که آنها را قانع کند، نوعی تعارف محسوب می‌شود.» البته این گفته به آن معنا نیست که وی از آنکه از شباهت ظاهری وی به ماری کوری استفاده شده است خوشحال باشد.

کسب درآمد اینترنتی , کسب درآمد , کسب درآمد اینترنتی مینی کار

شرح عکس: تمبر ماری کوری چاپ شده در جمهوری توگو که در سال 1390 و به مناسبت صدمین سالگرد دریافت جایزه نوبل شیمی توسط وی منتشر شد


ویدیو : این عکس معروف تاریخی، فِیک از آب درآمد!