این شهر زیبا خریدار ندارد! +عکس : در حالی که گاهی برخی افراد می توانند نقشه ...


در حالی که گاهی برخی افراد می توانند نقشه خیالی یک ویلا را به چند نفر بفروشند و آخرش هم به هیچ کدام از آنها ویلایی تحویل ندهند؛ یک مجموعه ویلایی بسیار زیبا در چین بدون مشتری مانده است. ......... شش سال پیش در منطقه خودمختار گوانگ‌شی در چین 100 ویلای بسیار زیبا ساخته شد به این امید که... روزگارنو: شهر چینیهیچ یک از این ویلاهای زیبای چینی خریدار ندارد.

در حالی که گاهی برخی افراد می توانند نقشه خیالی یک ویلا را به چند نفر بفروشند و آخرش هم به هیچ کدام از آنها ویلایی تحویل ندهند؛ یک مجموعه ویلایی بسیار زیبا در چین بدون مشتری مانده است.

جملات زیبا , متن زیبا , زیبا بروفه

بنا بر این گزارش، شش سال پیش در منطقه خودمختار گوانگ‌شی در چین 100 ویلای بسیار زیبا ساخته شد به این امید که افراد ثروتمند آنها را خریداری کنند. با این همه، از آن زمان تاکنون کسی این ویلاها را نخریده است و اکنون هیچ کس در این جا سکونت ندارد. به همین دلیل، افراد محلی نام این مجموعه ویلاها را گذاشته اند «شهر ارواح».

عکس زیبا , تصاویر زیبا , زیبا

زیبا کلام , عکس نوشته های زیبا , شعر زیبا

زیبا ناوک , بک گراند زیبا , گل زیبا

عکس های زیبا , طبیعت زیبا , زیبا موج

متن های زیبا , جنبش شهر زیبا , اسم های زیبا برای سایت

دختر زیبا , مداحی زیبا , اسامی زیبا برای شرکت

زنان زیبا , زن زیبا , دختران زیبا

گوانگ‌شی و نیز گوانگشی (به چینی: 廣西 به انگلیسی: Guangxi) یکی از مناطق خودمختار کشور چین است. نام کامل آن منطقه خودمختار گوانگشی جوانگ (به چینی: 廣西壯族自治區 انگلیسی: Guangxi Zhuang Autonomous Region) است که جوانگ نام قومی ساکن این منطقه است. مرکز این منطقه شهر نانینگ است.

به گزارش ویکی پدیا، جمعیت منطقه خودمختار گوانگشی آن با حومه بیش از چهل و هشت میلیون و هشتصد هزار نفر است که دهمین استان/منطقه پر جمعیت چین به حساب می‌آید.

گوانگشی در جنوب کشور چین و در همسایگی کشور ویتنام قرار دارد.


ویدیو : این شهر زیبا خریدار ندارد! +عکس