این ساندویچ را با کاغذ بخورید! +عکس : این رستوران که بیشتر همبرگر می فروشد ...


این رستوران که بیشتر همبرگر می فروشد اعلام کرده از این پس کاغذهایی خوراکی به مردم ارائه می دهدو. این کاغذها از مواد غذایی خاصی درست شده است که طعم خوبی نیز دارند. باشگاه خبرنگاران: حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که در حین خوردن ساندویچ کاغذ آن را نیز بخورید و این باعث می شود تا مزه بدی در دهان شما به وجود آید.

خوردن کاغذ ساندویچ ممکن است ضررهای را نیز برای بدن شما به همراه داشته باشد اما به تازگی این مشکل نیز رفع شده است و یک رستوران برزیلی کاغذهای خوراکی همراه غذا سرو می کند.

با توجه به تحقیقاتی که انجام گرفته است در سال 2011 نزدیک به 75 میلیون تن کاغذ ساندویچ در دنیا مصرف شده است که تنها 25 درصد آن وارد چرخه بازیافت شده است و از همین رو محققان سعی در درست کردن کاغذهای خوراکی کرده بودند.

سایز استاندارد کاغذ ساندویچ , کاغذ دیواری , قیمت کاغذ دیواری

کاغذ دیواری اتاق خواب , کاغذ دیواری سه بعدی , ساندویچ

این رستوران که بیشتر همبرگر می فروشد اعلام کرده از این پس کاغذهایی خوراکی به مردم ارائه می دهدو. این کاغذها از مواد غذایی خاصی درست شده است که طعم خوبی نیز دارند.

این رستوران همچنان راز خود را فاش نکرده است اما عکس العمل مشتریان نشان می دهد که این کاغذها بسیار خوشمزه هستند و طعم غذا را نیز ازبین نمی برند.


ویدیو : این ساندویچ را با کاغذ بخورید! +عکس