این زوج در 30 کشور جهان عروسی می گیرند! : این زوج از فردای روز عروسی سفر 55 ...


این زوج از فردای روز عروسی سفر 55 هزار کیلومتری شان به دور دنیا برای برگزاری 30 مراسم عروسی دیگر شروع کردند و تاکنون در 22 کشور به شیوه ها و سنتهای گوناگون پیوند زناشویی بسته اند. خبرآنلاین: آلکس پلینگ 32 ساله و لیزا گرانت 30 ساله همچون سایر ساکنان شهر کوچک دیدسبری در شمال انگلستان مراسم عروسی شان را در این شهر به شیوه ای سنتی برگزار کردند.

اما این زوج از فردای روز عروسی سفر 55 هزار کیلومتری شان به دور دنیا برای برگزاری 30 مراسم عروسی دیگر شروع کردند و تاکنون در 22 کشور به شیوه ها و سنتهای گوناگون پیوند زناشویی بسته اند و هنوز هشت کشور دیگر در برنامه شان قرار دارد.

برنامه آنها برای مراسم مختلف هم درنوع خود جالب است و گویا از ماه ها قبل برای محل برگزاری مراسم عروسی در کشورهای مختلف دست به تحقیق زده اند.

بزرگترین کشور جهان , تعداد کشور های جهان , قدیمی ترین کشور جهان

مراسم ازدواج آنها درهاوایی در بین دلفینها ، در لس انجلس با لباس خون آشامان ، در کبک در یکی ازتاکستانهای مشهور این ایالت ، در سواحل مکزیک و در منطقه بناف کانادا سوار بر اسب برگزار شد.


این زوج که بیش از 11 سال است همدیگر را می شناسند ، ایده برپایی مراسم ازدواج در کشور های مختلف را پس از تصمیم برای سفر به دور دنیا گرفتند و دوست داشتند سفرشان با سایرین تفاوت داشته باشد. سفر آنها قرار است یک سال دیگر ادامه داشته باشد.

هزاران نفر دردنیا از طریق وبلاگ این زوج مشهور برنامه سفرشان را دنبال می کنند.  


ویدیو : این زوج در 30 کشور جهان عروسی می گیرند!