این زاغ زن را شناسایی کنید +عکس : معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران ...


معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از مردم خواست تا زاغ‌زن‌ سبزه میدان را شناسایی کنند. خبرگزاری ایسنا: معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از مردم خواست تا زاغ‌زن‌ سبزه میدان را شناسایی کنند.

در اواخر شهریور ماه سال 93 فردی با مراجعه به کلانتری 113 بازار به مأموران اعلام کرد که توسط سرنشینان دو دستگاه موتورسیکلت مورد زورگیری قرار گرفته است که با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «سرقت بعنف (زورگیری)» و به دستور شعبه 13 بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

رژ لبهای حاوی سرب را شناسایی کنید , اخاذ اینترنتی را شناسایی کنید , گوشی قاپ را شناسایی کنید

مالباخته پس از حضور در اداره پنجم پلیس آگاهی در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: بنده در منطقه سبزه میدان در زمینه خرید و فروش سکه فعالیت دارم و روز سرقت نیز تعداد 300 سکه طلا به همراه داشتم؛ در پایان روز و زمانی که قصد خروج از سبزه میدان را داشتم، در داخل کوچه بادامچی دو دستگاه موتورسیکلت به من نزدیک شدند و سرنشینان آن با قمه و شمشیر به من حمله‌ور شدند و تمامی سکه‌های همراهم را سرقت کردند.

در ادامه رسیدگی به این پرونده، کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی اطمینان پیدا کردند که با توجه به همراه داشتن تعداد زیادی سکه از سوی مالباخته، سارقان با اطلاع داشتن از این موضوع اقدام به زورگیری از وی کرده‌اند ؛ لذا تصاویر دوربین‌های مداربسته منطقه سبزه میدان مورد بررسی قرار گرفت و کارآگاهان موفق به شناسایی تصویر جوانی حدودا 35-30 ساله شدند که چندین ساعت مالباخته را تحت نظر داشت.

سرهنگ کارآگاه علی غیاثوند، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به شناسایی تصویر زاغ زن منطقه سبزه میدان و به منظور شناسایی و دستگیری این شخص و اعضای گروه سارقان زورگیر ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر فرد زاغ زن از سوی قاضی پرونده صادر شده ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که اطلاعاتی در خصوص هویت، مخفیگاه و یا محل‌های تردد این شخص دارند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055237 در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.


ویدیو : این زاغ زن را شناسایی کنید +عکس