این خانم مجری برنامه «هفت» مراکش است : سناء بقالی، منتقد فیلم و مجری برنامه ...


سناء بقالی، منتقد فیلم و مجری برنامه هفتگی سینمایی مراکش یکی از داوران بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر است. خبرآنلاین: سناء بقالی، منتقد فیلم و مجری برنامه هفتگی سینمایی مراکش یکی از داوران بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر است.

بِقالی مجری برنامه‌ای تلویزیونی در مراکش است که بطور هفتگی شنبه شب‌ها روی آنتن می‌رود و در آن با هنرمندان و به ویژه سینماگران به مصاحبه و بحث درمورد موضوعات مختلف می‌نشیند. او از اینکه در ایران نیز برنامه‌ای تقریبا مشابه به نام «هفت» وجود دارد ابراز شگفتی کرد.
 
این مجری تلویزیونی که اولین بار بود به ایران سفر می‌کرد گفت: «پیش از آنکه به ایران بیایم تصور دیگری از این کشور داشتم اما پس از ورود فهمیدم که تفاوت ما با ایرانی‌ها فقط در ظاهر است و حس می‌کنم در خانه خودم هستم.»
 
این منتقد درمورد سینمای ایران گفت: «تا قبل از آمدن به جشنواره فیلم ایرانی ندیده بودم و در اینجا برای اولین بار با سینمای ایران روبرو می‌شوم. شنیده بودم که سینمای ایران، سینمای جذابی است و حالا که خودم فیلم‌ها را می‌بینم متوجه می‌شوم این سینما واقعا جذاب است.»

 خانم خامنه مجری برنامه کودک , صبا راد مجری برنامه تلویزیونی , مجری برنامه سلام زندگی شبکه سلامت

او در ادامه گفت داروساز است و داروخانه خود را دارد اما به دلیل عشق و علاقه به سینما به نقدنویسی برای سینما و اجرای برنامه سینمایی روی آورده است و افزود: «به همه سینماهای همه کشورها علاقه دارم چون مرا با همه دنیا آشنا می‌کند.»
 
بقالی درمورد سینمای ایران گفت: «موضوعات سینمای ایران خاص است و همین سینمای ایران را با دیگر سینماهای دنیا متفاوت می‌سازد. به نظرم سینمای ایران آینه فرهنگ این کشور است.» 


ویدیو : این خانم مجری برنامه «هفت» مراکش است