این تیم‌ملی است که می‌سـوزد : این بازی موش و گربه را باید تمام کرد که عبید ...


این بازی موش و گربه را باید تمام کرد که عبید زاکانی هم تنش در گور می‌لرزد. خبر ورزشی: این بازی موش و گربه را باید تمام کرد که عبید زاکانی هم تنش در گور می‌لرزد.

این حكایت من بمیرم و تو بمیری فدراسیون فوتبال و كارلوس كروش را باید هر طور شده تمام كرد. قضیه اصلاً پیچیده هم نیست كه بگوییم در یك معادله چندمجهولی ‌گیر كرده‌ایم و نیاز داریم روح اینشتین را برای حل مسئله احضار كنیم.

تغییر ساده است‌؛ خیلی ساده... وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون فوتبال- در واقع با رئیس این فدراسیون- سر سازگاری ندارد و شیوه‌های مدیریتی آقای كفاشیان را نمی‌پسندد. وزارت ورزش اگر با كفاشیان در یك راستا بود، حتماً در جلسه‌ای كه سران فدراسیون‌های مختلف را به ضیافت ویژه‌‌اش دعوت كرد، یك كارت دعوت ناقابل هم برای كفاشیان فاكس می‌كرد.

كفاشیان علناً در همه مصاحبه‌هایش به زاویه وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال اشاره كرده و حتی گفته امیدوار است در سال جدید با آقای وزیر ملاقات كند.

كفاشیان می‌خواهد در فدراسیون فوتبال بماند. او با دولت قبلی هم مشابه همین چالش‌ها را داشت اما موفق به دور زدن نماینده دولت شد. كفاشیان دم از استعفا می‌زد اما هرگز استعفا نداد. كفاشیان برای ماندن در فدراسیون و حتی حضور در انتخابات آینده اصرار دارد. پس با دولت فعلی كنار نمی‌‌آید و وزارت ورزش هم از این واقعیت مطلع است.

در اینجا دو راه بیشتر وجود ندارد‌؛ 1- یا كفاشیان از فدراسیون برود كه بعید می‌دانیم این اتفاق رخ بدهد؛

2- یا وزارت ورزش با كفاشیان مصالحه كند كه اگر قرار بود چنین شود تا به حال شده بود.

صلح اگر در این میان معنا نداشته باشد، جنگ به ضرر چه كسی است و كدام تیم متضرر خواهد شد؟ این تیم‌ملی نیست كه ضرر می‌كند؟

تیم‌ملی در آتش این جنگ‌های داخلی می‌سوزد. كفاشیان، وزارت ورزش یا هر نفر و ارگان دیگری كه پایش این وسط‌ گیر است باید كلید ماجرا را پیدا كنند.

حتی اگر كارلوس كروش برود و این اختلافات سر جای خودش باقی بماند باز هم این فوتبال است كه متضرر می‌شود. جام‌جهانی‌ بعدی به طرفه‌العینی از راه می‌رسد. این تیم را باید آماده و مهیای چنین تورنمنتی كرد اما آیا در آتش اختلافات می‌شود امیدی به صعود دوباره به جام‌جهانی‌ داشت؟


ویدیو : این تیم‌ملی است که می‌سـوزد