این تخت خواب ها فقط یک تخت خواب نیستند! : چگونه می توان برای جا دادن تمامی ...


چگونه می توان برای جا دادن تمامی وسایل خود از تخت های چند منظوره استفاده کرد.      
پادشا: اکثر افراد هنگام انتخاب تختخواب به ویژگی هایی همچون راحتی، اندازه و زیبایی آن توجه می کنند. اما محفظه یا باکس مورد دیگری ست که باید در نظر گرفته شود. بله، این روزها بسیاری از تختخواب ها دارای محفظه ای برای نگهداری و پنهان کردن خرت و پرت های مان در قسمت بالا، پایین و حتی زیر تخت هستند. وجود قفسه هایی در بالای تخت استفاده از کتاب و دسترسی به چراغ مطالعه را آسانتر می کنند. کشوهای زیر تخت نیز جانشینی برای کمد هستند، و همچنی کمدهایی در پایین تخت بکار گرفته می شود که با فشار یک دکمه تلوزیون را در خود جای می دهد. با مطالعه ی راهکارهایی که در ادامه ذکر شده است، می توانید ظرفیت محفظه ی تختخواب را افزایش دهید.

تعبیر خواب , اجاره ویلا تک خواب در متل قو , کاغذ دیواری اتاق خواب

در این تصویر فضای کوچکی  را مشاهده می کنیم که به اتاق خواب و سرویس بهداشتی اختصاص داده شده است. تختخوابی با چهارچوب ساده به قفسه هایی بزرگ و جادار تکیه داده شده و کمد بسیار بزرگی در پشت آن قرار دارد. بر این طبقه های باز تعدادی کتاب، قاب عکس، اشیاء تزیینی و نیز چراغ مسی مخصوص مطالعه قرار داده شده است.

سرویس خواب , خواب , تعبیر خواب مار

در تصویر بعدی مشاهده می کنیم که طراح چگونه از تورفتگی دیوار، برای جا دادن تخت دوقلوی چند منظوره استفاده کرده است. با استفاده از چوب کاج شرقی (چوب خودرنگ)، علاوه بر چندین کشو، کتابخانه ای دو طرفه طراحی شده است که دو تخت را از هم تفکیک می کند.

قصه های کودکانه برای خواب , لباس خواب , تخت خواب

صاحبخانه محفظه ای برای پایین تخت سفارش داده که با تختخواب بخوبی هماهنگ است و تلوزیون را در خود جای می دهد. با این تدبیر می توان در مواقعی که از تلوزیون استفاده نمی شود آن را در محفظه قرار داد و از تماشای منظره ی مقابل پنجره لذت برد.

تعبیر خواب سگ , کیسه خواب , تعبیر خواب مرده

فضای کافی برای کتابهایتان ندارید؟ در این اتاق زیبا بسیار هوشمندانه از دو قفسه کنار هم در زیر تخت برای نگهداری کتاب استفاده شده است.

خلاقیت دیگری که به چشم می آید، قرار دادن نیمکتی قدیمی در پایین تختخواب است که می تواند به عنوان میز یا صندلی بکار گرفته شود.

اتاق خواب , سرویس خواب نوزاد , لباس خواب زنانه

معمار این اتاق از ترفندی ساده برای طراحی اتاق تابستانی کودک استفاده کرده است. به گفته ی طراح «اینها صرفا دو تخت هستند که بر روی یک ردیف کشو قرار گرفته اند ـ تخت فنردار و تشک بر روی کشوهایی سفارشی». این طراحی بسیار ساده و در عین حال زیباست. ارتفاع آن امکان دید خوبی از پنجره می دهد و کشوها فضایی مناسب برای لباس و پتوهای اضافه (برای شب های سرد) در اختیار می گذارند.

تعبیر خواب دندان , دکوراسیون اتاق خواب , مبل تخت خواب شو

تصویر بعدی  فقط تختخواب (و نیز گلهای فانتزی روی دیوار) را نشان می دهد. دو میز به کناره های تخت اضافه شده است که می توان وسایل مورد نیاز را بر آن قرار داد. کشوهای زیر تخت نیز وسایل تان را در خود جای می دهد، و البته شما از این فضا برای نگهداری گربه تان استفاده نخواهید کرد!

تعبیر خواب گربه , تعبیر خواب طلا , تعبیر خواب ماهی

در این اتاق زرد رنگ ، تخت های دوقلو؛ برای استفاده آسان کودکان ارتفاع بسیار کمی دارند. طبقه ای که در پایین تخت قرار داده شده است فضای بسیار مناسبی برای پوشیدن کفش یا قرار دادن کتاب و اسباب بازی است.

تعبیر خواب موش , تعبیر خواب دریا , قرص خواب

این تختخواب سفارشی برای اتاقی بسیار کوچک طراحی شده است. طراح این اتاق از فضا نهایت استفاده را برده ، تخت را در کنج جا داده و علاوه بر کشوهای زیر تخت، نیمکتی برای نشستن طراحی کرده است.

تعبیر خواب بیتوته , تعبیر خواب سوسک , تعبیر خواب انار

آیا به میزهایی در کنار تخت احتیاج دارید؟ بر این چوب رنگ شده که نقش پارتیشن و پانل پشت تخت را ایفا می کند، طبقه هایی تعبیه شده است که لوازم ضروری پیش از خواب (مثل چراغهای مطالعه) را در خود نگه می دارد. پنجره شیشه ای که وسط آن ساخته شده است نور طبیعی را به میز آرایش مقابل تختخواب بازمی تاباند، و همچنین بر خود منظره طبیعت آنسوی اتاق را منعکس می کند.

چراغ خواب , تخت خواب دو نفره , سرویس خواب کودک

نکته ی خلاقانه در طراحی این تختخواب سفارشی میز متحرکی ست که در بالای آن قرار دارد، و مورد دیگر، تشک متحرک مخصوص مهمان است که در قسمت زیرین تخت تعبیه شده است. 


ویدیو : این تخت خواب ها فقط یک تخت خواب نیستند!