این اسنک‌ها را در سفر هوایی همراه داشته باشید : از آنجا که در سفرهای هوایی، ...



از آنجا که در سفرهای هوایی، ساعات زیادی را باید در فرودگاه و هواپیما صرف کنید، به همراه داشتن مقداری اسنک ضروری است. گاهی می توانید اسنک های مورد علاقه خود را از فرودگاه یا حتی هواپیما تهیه کنید اما ممکن است خوش شانس نباشید یا حتی مجبور شوید هزینه زیادی برایشان بپردازید. بنابراین بهتر است از اسنک هایی که در هواپیما به شما می دهند، چشم پوشی کنید و مواد غذایی مورد علاقه خود را با خود به همراه داشته باشید. در اینجا اسنک هایی مناسب برای پرواز را به شما معرفی می کنیم.

1.میوه های خشک شده

 چگونه زندگی خوب همراه با مثبت اندیشی داشته باشیم , اطمینان داشته باشید , در تلگرام آرشیو خصوصی داشته باشید

 میوه های خشک اسنک های مناسبی برای سفر های هوایی هستند

 

 میوه های خشک اسنک های سالمی هستند که می توانید به آسانی آنها را تهیه کنید. چند نوع میوه مختلف را با توجه به ذائقه خود انتخاب کنید و با خود به هواپیما ببرید.

2.سبزیجات

 خودتان را بیش‌تر دوست داشته باشید , الهی قشمه ای قصه داشته باشید , اگر میخواهید حافظه ای قوی داشته باشید دمنوش یا چای جنسینگ

با خوردن سبزیجات در هواپیما احساس بهتری پیدا خواهید کرد

 

حتما یادتان هست که در کودکی مادرتان شما را مدام به خوردن سبزیجات مجبور می کرد. شما می توانید سبزیجات مختلف یا حبوبات را به صورت خشک شده، سرخ شده یا بخارپز تهیه کنید. کلم، بروکلی، نخود، دانه کتان.. این ها تنها چند نمونه از گزینه های شما است. به شما قول می دهیم با خوردن این مواد در هواپیما احساس بهتری خواهید کرد.

3.پنیر و کراکر 

 چگونه ظاهری زنانه و جذاب برای همسرتان داشته باشید , موها و زیبا داشته باشید , چطور با وجود بچه‌ها در خانه با همسرتان رابطه‌جنسی داشته باشید

 پنیر و کراکر دو ماده غذایی مفید برای سفر های هواییی هستند

 

اگر بخواهید این دو ماده غذایی را در هواپیما سفارش دهید، هزینه زیادی بابت آنها باید بپردازید پس بهتر است آنها را قبل از ورود به هواپیما تهیه کنید. سعی کنید تکه های پنیر نازک و کوچک باشد تا خوردن آن نیز در هواپیما آسان تر باشد. کراکرها را هم می توانید در کیسه ای در بسته نگه دارید. با توجه به این که پنیر در دمای اتاق ذوب نمی شود، نگران خنک نگهداشتن آن نیز نباشید.

4.صبحانه  

هدف داشته باشید , همواره بیاد داشته باشید آخرین کلید باقیمانده، شاید بازگشاینده قفل در باشد , با سبزیجات پوستی سالم داشته باشید

گرانولا  یکی از بهترین گزینه ها برای صبحانه در هواپیما میباشد

 
اگر پرواز شما نیمه های شب یا صبح زود است، باید به فکر صبحانه خود نیز باشید. گزینه های زیادی برای صبحانه داخل هواپیما وجود دارد. گرانولا همیشه یکی از بهترین گزینه ها است. همپنین می توانید یک تکه شکلات با خود به همراه داشته باشید. از آنجا که صبحانه مهمترین وعده غذایی است، آن را نادیده نگیرید.

5.شیرینی   

 چگونه موهایی نرم داشته باشید , لبهای خوش رنگ داشته باشید , یک هدف داشته باشید

 با خوردن شیرینی در هواپیما حالت کسلی شما بر طرف میشود

 

با خوردن کمی شیرینی، پرواز کسل کننده شما هیجان انگیز می شود. شما می توانید بیسکویت، کوکی، آب نبات یا انواع دیگر شیرینی جات را با خود به داخل هواپیما ببرید. من جای شما بودم یک کیسه زیپ دار بر می داشتم و شیرینی های مورد علاقه ام را در آن جای می دادم تا زمانی که در هواپیما به ماده ای شیرین احتیاج داشتم، آنها را بخورم.

6.اسنک های تازه    

 باید دقت داشته باشید، همانطور که آرایش صورت مهم است , برای رفتن به صحرا نوردی باید چه همراه خود داشته باشیم , لطفا در نظر داشته باشید حجم هر مدرک کمتر از 2مگابایت باشد

سیب و موز بهترین میوه برای خوردن در هواپیما میباشند

 

 شما می توانید حتی میوه های تازه را با خود به هواپیما ببرید. اگر می خواهید کمی بیشتر به خود رسیدگی کنید، مقداری کره بادام زمینی بردارید و آن را روی میوه های تازه بمالید تا مقوی و خوشمزه تر شوند. برای راحتی کار می توانید از قبل میوه های خود را خرد کنید. سیب و موز بهترین گزینه ها هستند اما می توانید هر نوع میوه دیگری را که دوست داشتید با خود به همراه داشته باشید.

7.آجیل     

 با این روش ها سینه ها بزرگی داشته باشید , استایل شخصی خود را داشته باشید , کنترل قطعی وزن را در دوران حاملگی داشته باشید

  برای سفرهای هوایی سعی کنید آجیل مخلوطهمراه داشته باشید

 

اگر آجیل برای کوهنوردان خوب است، حتما برای سفرهای هوایی نیز مناسب است. سعی کنید آجیل مخلوط به همراه داشته باشید.

8.شکلات      

 اطلاعاتی که از همسر باید داشته باشید , چطور در فصل گرما موهای درخشان داشته باشید؟ , درامد داشته باشید

اگر در هواپیما فشارتان کاهش یافت شکلات بخورید

 

هیچ فردی شکلات را رد نمی کند، به خصوص در ارتفاع 9 کیلومتری در آسمان. اگر در آن ارتفاع فشارتان کاهش یافت یا حالت تهوع داشتید، یک گاز از شکلات بزنید تا حالتان بهبود یابد. علاوه بر آن شکلات گرسنگی شما را نیز از بین می برد.

9.پاپکورن     

 برای خرید پوشاک در نظر داشته باشید که تق , همراه همیشگی فرزندتان در دنیای مجازی باشید , قسطی ماشین داشته باشید

 پاپکورن اسنک مناسبی برای سفر با هواپیما است

 

 پاپکورن نیز اسنک مناسب دیگری برای سفر با هواپیما است. بهتر است به جای چیپس، پاپکورن با خود به همراه داشته باشید.


منبع:bartarinha.ir


ویدیو : این اسنک‌ها را در سفر هوایی همراه داشته باشید