اینجا ایران؛ به عصر پارینه سنگی خوش آمدید! : روز گذشته، ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ خورشیدی، ...


روز گذشته، ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ خورشیدی، دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال جوانان ایران و سوریه به دلیل نرسیدن پاسخ نامه درخواست بازی برگزار نشد و کار تا جایی پیش رفت که یک مسئول سکته قلبی کرد. نسیم: دیدار تدارکاتی تیم‌های جوانان ایران و سوریه که قرار بود روز گذشته در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار شود، لغو شد. این بازی قرار بود ساعت 19 آغاز شود اما تیم‌ها دو ساعت قبل، پشت درب‌های بسته مانده بودند.

توضیحات دبیر هیات فوتبال خراسان درباره این اتفاق، عجیب و غریب است: "نامه هیات در تاریخ 22 مردادماه تحویل شد با این موضوع که 24 تیرماه تیم ملی جوانان در مشهد حاضر شده و 4 دیدار تدارکاتی خواهد داشت که با وجود اینکه پاسخ آن‌ها به این نامه منفی بود، علیرغم پیگیری حضوری تا دوشنبه و صبح روز سه شنبه اعلام نشد که موافقت صورت نگرفته و عصر روز سه شنبه با تماس‌های متعدد این موضوع اعلام شد در صورتی‌ که اگر ظهر و چند ساعت زودتر اعلام می‌شد تمهیدات لازم را برای انتقال بازی به مکانی دیگر انجام می‌دادیم."

شنیده‌ها حاکی از آن است که مسئولان ساعت 16 روز برگزاری مسابقه، با انجام آن مخالفت کرده‌اند. همچنین خبر رسیده مسئول کمیته برگزاری مسابقات هم به خاطر فشارهای وارد شده، سکته کرده و به بیمارستان منتقل شده است.


ویدیو : اینجا ایران؛ به عصر پارینه سنگی خوش آمدید!