اینجا اردوگاه اشرف است! حتی احساسات جنسی خود را گزارش کنید! :       گزارشی ...



 

 

چرا همسرم درخواست رابطه جنسی را رد می کنید و تمایلی ندارد؟ , توهم و احساسات غلط را از خود دور کنید , در رابطه جنسی با همسرتان از این کارهای غلط دوری کنید

 

گزارشی از قوانین وحشتناک فرقه رجوی در "اشرف"

اینجا اردوگاه اشرف است! حتی احساسات جنسی خود را گزارش کنید!

نیویورک تایمز گزارشی از داخل اردوگاه اشرف تهیه کرده که نشان از تفکرات غیراخلاقی و وحشتناک فرقه رجوی دارد.

این روزنامه آمریکایی می نویسد: در اردوگاه اشرف قوانین عجیبی وجود دارد، مثلاً هر گونه دوستی بین اعضا ممنوع است، هیچگاه دو نفر نمی توانند تنها با یکدیگر نشسته و گفت و گو کنند، بخصوص در مورد زندگی گذشته شان!

نیویورک تایمز می افزاید: خبرچینان در همه جا حضور دارند و کسی نمی تواند این قوانین را زیر پای بگذارد!

یکی دیگر از قوانین غیرانسانی فرقه رجوی، "نابودی روابط احساسی بین اعضای این شبکه تروریستی" است.

نیویورک تایمز، این ایده را ایده مریم رجوی می خواند که روابط احساسی بین اعضای سازمان را نابود کند و اعلام می کرد ریشه ی این روابط باید خشکیده شود!

به گفته یک عضو سابق این گروه ، رهبران این شبکه تروریستی از اعضای گروه خود میخواستند تمام احساسات خود را به سوی مسعود رجوی سوق دهند، چراکه او از دید آنان یعنی یعنی رهبری و رهبری یعنی ایران!

وی می افزاید: تفکیک جنسیتی عجیب و خاصلی در اشرف وجود دارد. مثلآً دختران حق صحبت کردن با پسران را ندارند. اگر سازمان مخوف مجاهدین، رابطه بین یک مرد و زن را کشف کند، شرنوشت آنان نامعلوم است!

نیویورک تایمز اضافه می کند: اگر چه مریم و مسعود رجوی با هم هستند، اما همه اعضای دیگر را مجبور کرده اند تا از هم جدا شوند! آنها به ساکنان اشرف گفتند ما در حال جنگیم و شما سربازید و حق داشتن همسر ندارید!

رجوی ها به اعضای خود می گویند: شما باید هر روز تمام افکار و روئیاهای خودتان را گزارش کنید. حتی احساسات جنسی خود را در همان روز باید گزارش کنید!

به نوشته ی این روزنامه آمریکایی؛ مردها و زنها مجبورند در جلسات هفتگی پاکسازی ایدئولوژیک شرکت کنند. در این جلسات آنها باید به آرزوهای جنسیشان را در مقابل همه اعتراف کنند.

عضو سابق سازمان مجاهدین می گوید: این روش کثیف فرقه ی رجوی علیه اعضایشان، فقط کنترل فکر نیست بلکه پاک کردن باقی مانده افکار فردی اشخاص است...../تحلیل:انتخاب


ویدیو : اینجا اردوگاه اشرف است! حتی احساسات جنسی خود را گزارش کنید!