ایمون زاید جدید برگ برنده یحیی : بازیکنان ناشناخته، نا آشنا به جو و حاشیه های ...


بازیکنان ناشناخته، نا آشنا به جو و حاشیه های دربی و آماده برای سروپرایز کردن حریف. ولاتکو گروزانوسکی بازیکن سابق تیم ملی مقدونیه، چند روز پیش از دربی به پرسپولیس پیوست. تماشا: دربی 74، هت تریک زاید و اظهار نظر او بعد از 3 گلش که گفته بود «خودش هم تا بعد از مسابقه نمی دانست چه کار کرده است» باعث نگاهی به بازیکنان تازه وارد دربی شد. بازیکنان ناشناخته، نا آشنا به جو و حاشیه های دربی و آماده برای سروپرایز کردن حریف. ولاتکو گروزانوسکی بازیکن سابق تیم ملی مقدونیه، چند روز پیش از دربی به پرسپولیس پیوست.

تا قبل از حضور گروزانوسکی در ایران کسی خبری از این انتقال نداشت اما مسئولان پرسپولیس تمام کارهای لازم برای کسب مجوزهای قانونی او را رفته بودند. تا حدی که یک روز پس از بسته شدن قرارداد گروزانوسکی، مجوز بازی او در لیگ ایران صادر شد. گروزانوسکی قبلا هم در ایران بوده و در تیم داماش دورود بازی های خوبی به نمایش گذاشت. هافبک راست مقدونیه ای که به گفته خودش به خاطر فاصله بین چین و مقدونیه پیرلاهن تیم ملی را از دست داد ساده ولی سریع، تکنیکی و تاثیرگذار بازی می کند.

ایمون زاید , خرید ماسک بین برنده موهای زاید صورت , ماسک بین برنده موهای زاید صورت

 او در تیم ملی مقدونیه سابقه خوبی دارد و به تیم های ملی بزرگی مثل ترکیه گل زده است. نمایش گروزانوسکی در بازی با تیم ملی انگلیس، یکی از بهترین بازی های او با پیراهن تیم ملی مقدونیه بود. با توجه به شرایط مهدوی کیا و کریمی گفته می شود در صورتی که پرسپولیس در دربی عقب بیفتد گل محمدی از گروزانوسکی به عنوان برگ برنده استفاده خواهد کرد.

 بازیکنی که استقلالی ها با توانایی هایش آشنا نیستند و می تواند روند بازی را تغییر دهد. البته او شانس قرار گرفتن در ترکیب اصلی پرسپولیس را هم دارد. رضا چلنگر از زمانی که گروزانوسکی در تیم داماش ایرانیان زیر نظر درازیچ بازی می کرده. این بازیکن را می شناسد و می گوید پرسپولیس یکی از بهترین خارجی های لیگ ایران را بی سر و صدا خریده است: «گروزانوسکی در معیار فوتبال ایران بازیکن فوق العاده خوبی است. در داماش به خاطر کمبود بازیکن مجبور بودند او را نوک حمله بازی بدهند اما پست اصلی اش خط هافبک است. یک بازیکن محرک، پا به توپ، تکنیکی کو باهوش. البته تکنیکش مثل جوانی های کریمی نیست، کریمی استناست ولی در تیم تاثیر زیادی می گذارد. اگر بخواهیم ساده بگوییم، سبک بازی اش مثل جوانی های پتروویچ در ابومسلم است. با بازی هایی که از او دیدم، توانایی فنی و قابلیت تغییر روند بازی در یک بازی بزرگ را دارد و هر وقت گل محمدی بخواهد می تواند نقطه ضعف خط هافبک پرسپولیس را پوشش دهد.»


ویدیو : ایمون زاید جدید برگ برنده یحیی