ایرانیان کاخ سفید را به رگبار می‌بندند :   1200000 نفر ایرانی با 850 میلیارد ...



ویژن کارت ایرانیان , ازدواج سفید , سفید کردن دندان

 

1200000 نفر ایرانی با 850 میلیارد دلار ثروت در آمریکا هستند که خود این جمعیت ایرانی‌های مقیم آمریکا، از کل کشور امارات متحده عربی بیشتر است.

"حسین فرجی" مجری برنامه "ایران آزاد" که شنبه 10 تیر (june.30) از شبکه سلطنت طلب پارس (ParsTV) پخش شد، گفت: «من همیشه، چه زمانی که در آلمان بودم و چه حالا که در آمریکا هستم، حزب دموکرات آمریکا را دوست داشتم. چون من خودم یک سوسیال دموکرات هستم و بر این اساس احساس می کردم که دموکرات ها نسبت به جمهوری خواهان انسانی تر فکر می‌کنند. من به ویژه در مورد شخص اوباما بسیار حساس بودم و حساب ویژه ای روی او باز کرده بودم. آقای اوباما، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا با "محمد بن زائد آل نهیان" ولیعهد امارات متحده عربی، در واشنگتن ملاقات کرده است و در مورد جزایر سه گانه ایرانی گفت و گو کرده اند.»

 

اریکه ایرانیان , کاخ سفید , شرکت کسب و کار نوین ایرانیان

 

فرجی با خطاب قرار دادن اوباما گفت: «شما که می گویید موضوع جزایر سه گانه طبق گفته ولیعهد امارات بایستی یا از راه مذاکره یا از راه دادگاه های بین المللی حل و فصل شود، آیا اگر یک نفر بیاید و بگوید مالکیت ایالات متحده آمریکا بر هاوایی باید در یک دادگاه بین المللی با مذاکره حل شود، آیا به این کار رضایت می دهید؟ و یا کالیفرنیای شمالی و جنوبی را که با مکزیک معامله کردید، باز به این کار رضایت می دهید؟»

 

ایرانیان انگلستان , سفید , کلینیک ایرانیان

 

این مجری سلطنت طلب در پایان افزود: «1200000 نفر ایرانی با 850 میلیارد دلار ثروت در آمریکا هستند که خود این جمعیت ایرانی های مقیم آمریکا، از کل کشور امارات متحده عربی که در سال 1971 میلادی به وجود آمد، بیشتر است. اوباما به چه حقی حاتم بخشی می‌کند و جزایر متعلق به مردم ایران را می بخشد؟ ایرانیان غیرتمند باید وزارت خارجه و کاخ سفید را به رگبار ایمیل ببندند.».../جام نیوز


ویدیو : ایرانیان کاخ سفید را به رگبار می‌بندند