ایده هایی برای درهای داخلی خانه (1) : در داخل خانه اصولا از انواع درهای معمولی ...


در داخل خانه اصولا از انواع درهای معمولی و چوبی استفاده می شود که فقط طراحی و تزئینات روی آنها با هم فرق دارند. اما انواع متعددی از در هست که می توانید در فضاهای مختلف از آنها بهره بگیرید. از جمله می توان به درهای تاشو، دو دولولا و ... اشاره کرد.



پادشا: در داخل خانه اصولا از انواع درهای معمولی و چوبی استفاده می شود که فقط طراحی و تزئینات روی آنها با هم فرق دارند. اما انواع متعددی از در هست که می توانید در فضاهای مختلف از آنها بهره بگیرید. از جمله می توان به درهای تاشو، پاکتی، دو دولولا و ... اشاره کرد.

1. درهای پاکتی برای فضاهای کوچک

ایده هایی برای زیبا سازی دکوراسیون خانه , ایده هایی برای شب یلدا , ایده هایی برای کسب و کار

درهای پاکتی برای فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند. این درها به سمت هیچ اتاقی باز نمی شوند و لازم نیست فضای جلوی آنها برای باز یا بسته شدن خالی باشد. استفاده از نوع شیشه ای این درها در فضاهایی همچون آشپزخانه باعث عبور نور می شود.


2. درهای شیشه‌ای فرانسوی

ایده هایی برای هدیه , ایده‌هایی برای دکوراسیون مینیمال , ایده هایی شیک برای طراحی آلاچیق

در نیز همچون پنجره بخشی از ساختار دیوار است. درهای شیشه‌ای فرانسوی با شمایل زیبایی که دارند برای تفکیک اتاق خواب از راهرو بسیار مناسب هستند. از این درها نور عبور می کند و باعث روشنایی راهرو یا سالنی می شود که در کنار آن واقع شده است.


3. در کشویی

ایده هایی برای تزیینات کریسمس , ایده هایی برای طراحی آلاچیق , ایده هایی برای بهاری کردن دکوراسیون

این نوع درهای بزرگ، همچون در گاراژ هستند اما برای تفکیک اتاق ها در خانه ها و آپارتمان های کوچک بسیار مناسب به نظر می رسند. به طور مثال، در آپارتمان های نقلی، هنگام خواب می توان فضای نشیمن را از خواب جدا کرد. این درها داخل ریل های فلزی باز و بسته می شوند.


4. در جداکننده

ایده های جذاب برای دکوراسیون خانه , ایده هایی برای پولدار شدن در ایران , ایده هایی برای استفاده از لباس های جین

این درها هنوز هم در خانه های قدیمی وجود دارند. آنها از دوطرف باز می شوند و دوپاشنه هستند و دو لولا دارند. در دنیای مدرن نیز برای تفکیک فضای نشمین از غذاخوری از این درها استفاده می شود.


5. درهای آرک‌دار

ایده هایی شیک برای طراحی آلاچیق ایده هایی شیک برای طراحی آلاچیق , ایده‌هایی برای دکوراسیون اتاق خواب اصلی , ایده هایی برای کسب

درهای قوس‌دار فرانسوی در داخل خانه از دیگر نمونه های فضاسازی داخلی است. قوسی که در بالای این درها قرار دارد نمای زیبایی به فضا می بخشد. 


6. در تاشوی آسیایی

ایده هایی برای کسب و کار اینترنتی , ایده هایی برای پذیرایی از مهمان ها , ایده هایی برای کسب و کار خانگی

درهای تاشو فرانسوی تنها مدل هایی نیستند که در فضای داخلی خانه از آنها استفاده می شود. درهای ژاپنی که به جای شیشه، کاغذفرانما دارند و اسکلت آنها چوبی است، از دیگر نمونه های جالب و زیبا برای استفاده در خانه است. این درها با کابینت های مدرن آشپزخانه بسیار تناسب دارند.


7. درهای پاکتی شیشه‌ای

ایده‌هایی برای استفاده از کفپوش پارکت , ایده هایی برای تولد کودک , ایده هایی برای درامد زایی از اینترنت

مزیت این درها این است که هر زمان آنها را نخواهید خیلی راحت در قاب خود مخفی خواهند شد. این درهای پاکتی همچون پنجره های شیشه ای هستند. از این درها می توانید برای جدا کردن اتاق نشمین از غذاخوری استفاده کنید.


8. درهای چوبی با جزئیات فلزی

ایده هایی برای تزیینات غذای کودکان , ایده هایی برای معرفی سایت , ایده هایی برای آب نما

در چوبی که دستگیره و شبکه فلزی و شیشه‌ای دارد از قسمت شیشه ای نور را به اتاق مجاور منتقل می کند. در ضمن اینکه حریم خصوصی اتاق نیز حفظ می شود. از این ایده برای اتاق خواب هم می توان استفاده کرد.  


9. در کشویی با شیشه مات

ایده هایی برای دکوراسیون منزل , ایده هایی برای روز اول تولد نوزاد؟ , پیشنهادهایی برای زوج هایی که وقت ندارند ماهنامه خانه بخت

این در برای انباری یا کابینت های بزرگ آشپزخانه که حکم انباری را دارند، مناسب است. این درها باریک هستند و باز و بسته کردن آنها هیچ فضایی را اشغال نمی کند زیرا کشویی هستند.


10. در انباری مخفی

ایده‌هایی عالی برای تزیین ماشین عروس , ایده های نو وخلاقانه برای وسایل خانه , ایده هایی برای جشن تولد دخترها

این درها را اصولا در اتاق غذاخوری استفاده می کنند. این در به انباری یا اتاق مواد غذایی باز می شود. اما هنگامی که بسته هستند، جزوی از دیوار و تزئینات آن به شمار می آیند و به هیچ عنوان نمی توانید تشخیص دهید دری در این اتاق وجود دارد.


11. درهای تاشو صنعتی

مجموع وام هایی که برای خرید خانه می توان گرفت , ایده هایی هوشمندانه برای آشپزخانه , خانه قابل تفکیک برای زوج‌هایی که طلاق می‌گیرند

درهای تاشو صنعتی که اصولا از شیشه و استیل ساخته می شوند برای خانه های کنونی بسیار مناسب به نظر می رسند. این درها هنگامی که باز می شوند، نوعی تزئین دیوار به شمار می روند. تمام شیشه‌ای بودن آنها نیز به عبور نور و روشنایی اتاق مجاور بسیار کمک می کند. برای آپارتمان های کوچک که محدودیت اتاق دارند، این درها گزینه های مناسبی هستند.


ویدیو : ایده هایی برای درهای داخلی خانه (1)