ایتالیا،‌ اولین حریف ایران در لهستان : طبق زمان‌بندی مسابقات والیبال قهرمانی ...


طبق زمان‌بندی مسابقات والیبال قهرمانی جهان، تیم ملی ایران در اولین بازی خود به مصاف ایتالیا می‌رود. تسنیم: طبق زمان‌بندی مسابقات والیبال قهرمانی جهان، تیم ملی ایران در اولین بازی خود به مصاف ایتالیا می‌رود.

تقویم مرحله اول مسابقات والیبال قهرمانی جهان در لهستان، تنظیم شد که طبق آن تیم ملی ایران در روز 31 آگوست در شهر کراکوف به مصاف تیم ملی ایتالیا می‌رود. در این روز، بلژیک با نماینده اول آمریکای شمالی و مرکزی و فرانسه با تیم چهارم آمریکای شمالی و مرکزی بازی می‌کند.

تیم ملی والیبال ایران پس از یک روز استراحت در روز دوم سپتامبر 2014 به تیم اول آمریکای شمالی و مرکزی که به احتمال زیاد آمریکا خواهد بود روبرو می‌شود. در این روز فرانسه با ایتالیا و بلژیک با تیم چهارم آمریکای شمالی دیدار می‌کند.

شاگردان ولاسکو در روز چهارم سپتامبر با فرانسه بازی می‌کنند در حالیکه ایتالیا با بلژیک و تیم‌های اول و چهارم آمریکای شمالی و مرکزی به هم روبرو می‌شوند.

تیم ملی ایران در چهارمین بازی خود در مسابقات قهرمانی جهان در روز ششم سپتامبر با بلژیک روبرو می‌شود و یک روز بعد به در آخرین دیدار مرحله اول در روز هفتم سپتامبر به مصاف تیم چهارم منطقه آمریکای شمالی و مرکزی می‌رود.

اولین تماس تلفنی در ایران , اولین فیلم سینمایی ایران , والیبال ایران ایتالیا

4 تیم صعود کننده از هر گروه پس از 2 روز استراحت در قالب 2 گروه 8 تیمی در مرحله دوم مسابقات خود را آغاز می‌کنند.

برزیل قهرمان 3 دوره گذشته رقابت‌های قهرمانی جهان است.


ویدیو : ایتالیا،‌ اولین حریف ایران در لهستان