ایارمندی در آستانه بازگشت به سوسیه‌داد : هافبک اسپانیایی تیم فوتبال رئال‌مادرید ...


هافبک اسپانیایی تیم فوتبال رئال‌مادرید برای به دست آوردن فرصت بیشتر حضور در میادین، آماده بازگشت به تیم پیشین خود است. خبرگزاری تسنیم: به نقل از روزنامه اسپانیایی آس، آسیر ایارمندی از حضور در ترکیب اصلی رئال مادرید تحت هدایت رافائل بنیتس قطع امید کرده و آماده است که به تیم قبلی خود، رئال‌سوسیه‌داد برگردد.

ظاهراً آبی‌و‌سفیدپوشان باسک برای برگرداندن هافبک 24 ساله پیشین خود حاضرند به رئال مادرید 15 میلیون بدهند. این در حالی است که مادریدی‌ها دو سال پیش برای خرید ایارامندی از سوسیه‌داد 38 میلیون یورو پرداختند و او را به گران‌قیمت‌ترین بازیکن اسپانیایی خود تبدیل کردند.

ایارمندی که نه تنها در تیم تحت هدایت بنیتس بلکه در تیم فصل گذشته کارلو آنچلوتی نیز در ترکیب اصلی رئال جایی نداشت، در شرایطی ترجیح می‌دهد که به ورزشگاه آنوئتا برگردد که مشتریانی همچون یوونتوس، لیورپول، تاتنهام و اینتر دارد.

ایارمندی از سال 2013 که سوسیه‌داد را برای پیوستن به رئال مادرید ترک کرد، تا کنون 59 بازی برای کهکشانی‌ها انجام داده و برای آنها دو گل هم به ثمر رسانده است. او پیش از رفتن به سانتیاگو برنابئو نیز در سه فصل حضورش در ورزشگاه آنوئتا 54 بازی انجام داد، اما گلی در کارنامه‌اش ثبت نشد.


ویدیو : ایارمندی در آستانه بازگشت به سوسیه‌داد