اگر مظلومی از این بازیکن راضی نباشد، قراردادش را فسخ می کنیم : عضو کمیته نقل ...



چکار کنیم که معلوم نباشد وردپرس است , مهدی مظلومی , چگونه خودارضایی کنیم

عضو کمیته نقل و انتقلات باشگاه استقلال گفت: «در قرارداد سزار بندی گنجاندیم که اگر سرمربی تیم از او راضی نباشد باشگاه استقلال بدون پرداخت می تواند قراردادش را فسخ کند.».

بهرام امیری درباره آخرین وضعیت مربوط به حضور روزبه چشمی در استقلال اظهار داشت: «ما پس از نامه باشگاه صبا درباره چشمی، پول رضایت نامه او را پرداخت کردیم. اینکه می گویند صبا پشیمان شده است معنی ندارد. در قانون ورزشی، مدیرعامل اختیار دارد و امضا دارد.»

وی افزود: «ضمن اینکه محجوب وقتی ما پول رضایت نامه چشمی را واریز کردیم مسئولیتی نداشته است. ما مکاتباتی که با باشگاه صبا داشتیم را به فدراسیون فوتبال دادیم و در انتظار تصمیم گیری عادلانه فدراسیون هستیم.»

عضو کمیته نقل و انتقلات باشگاه استقلال درباره پیوستن قاسم دهنوی به این تیم گفت: «امروز در صورت توافق با دهنوی؛ سهمیه لیگ برتر را پر می کنیم. دو بازیکن خارجی را هم زیر نظر داریم.»

امیری درباره وضعیت برونو سزار با استقلال اظهار داشت: «با سزار به توافق رسیده ایم و به احتمال زیاد این بازیکن هم امروز قرارداد خود را با استقلال به امضا می رساند.»

وی افزود: «شرایط سزار به استقلال نزدیک بود و به این دلیل با این بازیکن به توافق رسیدیم.»

امیری در ارتباط با این که این بازیکن از چه زمانی در تمرینات استقلال شرکت می کند گفت: «قرار است امروز مدیر برنامه این بازیکن برای امضای قرار داد به باشگاه استقلال بیاید تا بعد از این توافق سزار خود را به ایران رسانده و در تمرینات استقلال شرکت کند.»

در ادامه مسئول کمیته نقل و انتقالات اعلام کرد: «قرارداد ما با سزار شرطی است و در صورتی که این بازیکن تا نیم فصل اول نتواند نظر کادر فنی استقلال را به سوی خود جلب کند قراردادش یک طرفه و بدون خسارت لغو خواهد شد. ما این بند را در قرار داد بازیکنان خارجی جدیدمان خواهیم آورد تا از این بابت دیگر خسارتی نبینیم.»

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو : اگر مظلومی از این بازیکن راضی نباشد، قراردادش را فسخ می کنیم