اگر تا 3 هفته دیگر پول پرسپولیس نرسد،‌ به فیفا شکایت می کنیم : مدیرعامل ذوب ...



شکایت پرسپولیس از رضاییان به فیفا , چگونه به پلیس فتا شکایت کنیم , آخر هفته ها چه کنیم

مدیرعامل ذوب آهن گفت: «پنالتی که اکبریان برای سپاهان گرفت، خیلی درصد کمتری داشت از پنالتی که برای ما روی خطای کرمی نگرفت.»

  سعید آذری در رابطه با تساوی ذوب آهن در دربی اصفهان اظهار داشت: «بازی پربرخوردی را شاهد بودیم اما به هیچ وجه جنجالی نبود. این درگیری ها جزیی از فوتبال است. بچه های ما خیلی خوب کار کردند و می توانستیم برنده باشیم اما نشد. با این وجود از بازیکنان راضی هستیم و امیدواریم روندی که در آن قرار گرفتیم،‌ ادامه پیدا کند.»

 وی در خصوص اعتراض گل محمدی به اکبریان،‌ داور دربی اصفهان افزود: «من اعتقادم این است که ما همیشه در باشگاه ذوب آهن به جامعه داوری احترام گذاشتیم. از او می خواهم که یک بار دیگر فیلم بازی و صحنه خطا در محوطه جریمه را نگاه کند. پنالتی که اکبریان برای سپاهان گرفت، خیلی درصد کمتری داشت از پنالتی که برای ما روی خطای کرمی نگرفت. امیدوارم این اتفاقات عمدی نبوده باشد زیرا در بازی با پرسپولیس نیز این اتفاق رخ داده بود. ما با هیچ کس مشکلی نداریم اما باید عدالت رعایت شود.»

 مدیرعامل ذوب آهن همچنین عنوان کرد: «تیم ما روند خوبی را طی می کند اما می توانیم خیلی بهتر از اینها باشیم. در مدت تعطیلی لیگ نیز باید تدارک خوبی داشته باشیم تا موفقیت های ذوب آهن ادامه داشته باشد و توقف لیگ با توقف موفقیت های ما همراه نباشد.»

آذری در پایان با اشاره به عدم پرداخت حق رشد پیام صادقیان گفت: «مدت هاست که با حکم کمیته انضباطی باید باشگاه پرسپولیس به ما حق رشد صادقیان را پرداخت کند اما این اتفاق تا الان رخ نداده است. فدراسیون و سازمان لیگ باید خیلی جدی تر به دنبال برخورد با این مساله باشند. اگر تا 3 هفته دیگر پول باشگاه پرسپولیس به ما نرسد،‌ به فیفا شکایت می کنیم تا شاید زودتر از آن طریق به پولمان برسیم.»

 اخبار ورزشی -  کاپ


ویدیو : اگر تا 3 هفته دیگر پول پرسپولیس نرسد،‌ به فیفا شکایت می کنیم