اکرمی: مسایل اصلی کشور را باید از خود مردم بپرسیم : اکرمی: مسایل اصلی کشور ...



10 کشور به زبان اصلی , عوامل اصلی شیوع سرطان در کشور ما , اگه درب اصلی کرم باشه دیوار وردی رو باید چه رنگی زد

اکرمی: مسایل اصلی کشور را باید از خود مردم بپرسیم

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی از مسئولان خواست تا به مشکلات اصلی مردم بپردازند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرآنلاین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم درباره مسایل اصلی کشور و ضرورت جلوگیری از نشر مسایل حاشیه‌ای در رسانه‌ها گفت: اگر ما برای مردم حرف می زنیم باید برویم در میان مردم و ببینیم مسایل اصلی مردم چیست. یکی از مسایل اصلی مردم بیکاری و گرانی است. مسئله اصلی دیگر مردم دغدغه و نگرانی مردم برای نبود سواد در مدیریت‌ها است.

وی افزود: یک مرتبه می‌بینیم که دولت وزیر ارتباطات را بر می‌دارد و بعد یک وزیری را که مسئولیت مسکن و شهرسازی و راه را دارد بار این وزارتخانه را نیز به روی دوش او می‌اندازد. مگر قحط الرجال است؟! اولا چرا وزیر را برکنار می‌کنید و نمی‌گویید که عیبش چیست؟ بعد هم نمی‌آیید کسی را از همان حوزه انتخاب کنید بلکه می‌روید یک آدم را از بیرون انتخاب می‌کنید می‌گذارید بالای سر آن وزارتخانه.

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مسئله بعدی مردم مسئله اعتیاد است. خدا شاهد است که در مساجد دزدی می‌کنند، در صندوق‌های قرض الحسنه دزدی می کنند. الآن مسئله ازدواج و اینکه سن ازدواج مدام بالاتر می‌رود و عدد طلاق نیز مرتبا بالاتر می‌رود مسئله است. باید به فکر حل مشکلات مردم باشیم. مسایل اصلی را باید از مردم بپرسیم و ببینیم که چه می‌گویند.

وی در بخش دیگر گفت و گوی خود با خبرآنلاین درباره ضرورت حفظ آرامش در ماه‌های منتهی به انتخابات گفت: اگر همه رهبری و قانون را مبنا و ملاک قرار بدهند بسیاری از مشکلات جامعه ما حل می‌شود. همه باید طبق قانون و طبق دستورات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عمل کنند./خبرآنلاین

 


ویدیو : اکرمی: مسایل اصلی کشور را باید از خود مردم بپرسیم