اپل: بستن اپ‌ها در مصرف باتری تاثیر ندارد : ساختار بسته‌ی iOS باعث می‌شود تا ...


ساختار بسته‌ی iOS باعث می‌شود تا سیستم عامل سریع‌تر و بهینه‌تر کار کند. مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: اگر شما هم از افرادی هستید که اپ‌های باز آیفون‌تان را به امید صرفه‌جویی در مصرف باتری، مرتب می‌بندید، بد نیست بدانید که این حرکت هیچ تاثیری روی میزان مصرف باتری نخواهد گذاشت. این حرفی است که اخیرا یکی از مسوولان اپل به یکی از مشتریان‌اش زده.

تاثیر مصرف شیر موز در ب , تاثیر مصرف صبحانه , تاثیر مصرف سبزی در تقویت سیستم ایمنی بدن

به تازگی یکی از کاربران آیفون نامه‌ای به «تیم کوک» فرستاده و در آن درباره‌ی این موضوع سوال کرده است. در این نامه آمده: "سلام تیم. آیا تو برنامه‌های iOS خود را اغلب می‌بندی و آیا این حرکت برای بیشتر شدن زمان مصرف باتری لازم است؟ می‌خواستم برای همیشه به این سوال پایان دهم.”

با اینکه تیم کوک شخصا این سوال را پاسخ نداده، اما یکی از مسوولان پشتیبانی اپل این نامه را دریافت و پاسخ‌اش را ارسال کرده است. طبق گفته‌ی پشتیبانی اپل، بستن اپ‌ها هیچ تاثیری روی میزان مصرف باتری ندارد.

مصرف آمپول تستسترون چقدر در بزرگی آلت تاثیر دارد , صرفه‌جویی فوق‌العاده در مصرف باتری , مصرف باتری بلوتوث

بر خلاف سیستم عامل اندروید که به اپ‌ها اجازه می‌دهد در پس‌زمینه اجرا شوند و به کارشان ادامه دهند، اپل این قابلیت را فقط برای سرویس‌ها و اپ‌های خودش محدود کرده است. زمانی که از یک اپ در سیستم عامل iOS خارج می‌شوید، این سیستم عامل در اصل آن اپ را می‌بندد. تصویری هم که در منوی چند وظیفه‌ای می‌بینید، یک عکس از آخرین حالتی است که نرم‌افزار در آن قرار داشته.

این ساختار کاملا بسته‌ی iOS برای اپ‌ها، باعث می‌شود تا سیستم عامل سریع‌تر کار کند و مصرف‌اش هم از باتری بسیار بهینه باشد. برای مقایسه، آیفون 6 یک باتری با ظرفیت ۱۴۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد؛ در حالی که گوشی‌های اندرویدی هم‌رده‌ی آیفون 6 باتری‌هایی با ظرفیت‌های نزدیک به دو برابر دارند.


ویدیو : اپل: بستن اپ‌ها در مصرف باتری تاثیر ندارد