اپلیکیشن عکاسی فوق‌العاده VSCOcam برای اندروید : برای ما ایرانی‌ها اپلیکیشن‌هایی ...


برای ما ایرانی‌ها اپلیکیشن‌هایی همچون Pixlr، اپ‌های شناخته شده‌ای برای ادیت تصاویرمان به‌شمار می‌روند و خیلی کم پیش می‌‌‌آید که کاربرانی را ببینم که از اپ‌های دیگری استفاده کنند.پس به صورت کلی اپلیکیشن VSCO همانند Pixlr کار ادیت و به عبارتی فیلترگذاری برروی تصاویر را انجام می‌دهد اما به صورت کامل‌تر و گسترده‌تر.           یک پزشک: برای ما ایرانی‌ها اپلیکیشن‌هایی همچون Pixlr، اپ‌های شناخته شده‌ای برای ادیت تصاویرمان به‌شمار می‌روند و خیلی کم پیش می‌‌‌آید که کاربرانی را ببینم که از اپ‌های دیگری استفاده کنند.پس به صورت کلی اپلیکیشن VSCO همانند Pixlr کار ادیت و به عبارتی فیلترگذاری برروی تصاویر را انجام می‌دهد اما به صورت کامل‌تر و گسترده‌تر.

اما گسترده‌تر به چه معناست؟ جدا از این‌که سازندگان این اپ فعالیت بسیار گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی دارند، در خود اپ هم امکانات بسیار جالب و ایده‌دهنده‌ای قرار داده‌اند.

گوگل اپلیکیشن پیام رسان allo را برای اندروید منتشر کرد , اپلیکیشن خوب برای عکاسی خوش رنگ لعاب , ساخت اپلیکیشن اندروید

برای مثال می‌توانم به دوربین داخلی خود اپ که تا حدودی بسیار بهتر عمل می‌کند و یا تصاویری که به صورت موضوع‌بندی در داخل اپ به نمایش گذاشته می‌شوند اشاره کنم. دراین اپلیکیشن حتی فروشگاهی هم قرار داده شده‌است که در ادامه به آن می‌پردازم.

دانلود اینستاگرام برای اندروید , اپلیکیشن اندروید , فعال سازی اینترنت همراه اول برای اندروید

بعد از آن‌که عکس خودرا گرفتید و یا وارد حافظه گوشی‌تان کردید، وارد اپ شوید و برروی + بالا در قسمت Library تپ کنید تا وارد بخش گزینش تصاویرتان شوید. حال تصویری که می‌خواهید به کتابخانه‌تان اضافه شود را انتخاب کنید و در پایین برروی علامت تایید تپ کنید. مشاهده می‌کنید که تصویر به کتابخانه شما افزوده می‌شود. بعد از طی این مراحل، تصویری که می‌خواهید برروی آن ادیت انجام دهید را انتخاب کنید و برروی علامتی که یک آچار و قلم‌مو را نشان می‌دهد تپ کنید.

البته جدا از ادیت، می‌توانید با انتخاب یک تصویر، آن را پرچم‌گذاری یا همان نشانه گذاری هم کنید که بعدها حتما به کارتان می‌آید. دو نشانه دیگر هم برای به اشتراک گذاری و حذف تصاویر به کار می‌روند. خوب، حال یک تصویر را انتخاب کنید تا وارد بخش اصلی این اپ شویم.

اندروید 7 برای سامسونگ , معرفی اپلیکیشن های اندروید , دانلود اپلیکیشن اندروید

هنگامی که وارد بخش ادیت تصاویر شدیم، اولین چیزی که به چشم می‌اید فیلترهای این اپ هست که با نام‌هایی همچون C1 و B6 نام گذاری شده‌اند و البته به نام‌های پرطرفداری هم تبدیل شده‌اند: فیلترت چیه؟ G3 رو با C1 ترکیب کردم. پیشنهاد می‌کنم سری به وبلاگ‌های عکاسی بزنید! نمی‌دانم این فیلترها واقعا چه چیزی در دل خود جا داده‌اند اما واقعا کلمه جادو می‌کند را باید لایق این فیلترها دانست.

بهترین اپلیکیشن های اندروید , تنظیمات اینترنت همراه اول برای اندروید , اندروید 7 برای سونی

پیشنهاد می‌کنم کمی با این فیلترها مشغول شوید تا عملکردشان دستتان بیاید و البته مطمئن باشید که شمارا بسیارهم درگیر خود می‌کنند. حال از بخش قلم خارج می‌شویم و وارد آچار داستان می‌شویم! برروی فلش پایین که برروی نواری سفید قرار داده‌شده تپ کنید و آچار را انتخاب کنید. مشاهده می‌کنید که آپشن‌های فراوانی از نور گرفته تا کراپ و کنتراست تصاویر در این بخش جاداده شده‌اند و به شما این اطمینان را می‌دهم که یک چنین قابلیت‌هایی را خیلی سخت در اپ‌های رایگان پیدا می‌کنید.

خوب، به صورت گذرا با اپ آشنا شدیم. پیشنهاد من این است که همین الان اپ را دانلود کرده و چند دقیقه‌ای را با آن ور بروید. جدا از این که لذت خاصی در استفاده از فیلترهای این اپ وجود دارد، زیبایی این فیلترها و ادیتشان است که یک عکس را چندین برابر دلنشین تر می‌کنند.

برای دریافت برنامه کلیک کنید
اپلیکیشن های جدید اندروید , نرم افزار mx player برای اندروید , دانلود فلش پلیر برای گوگل کروم اندروید


ویدیو : اپلیکیشن عکاسی فوق‌العاده VSCOcam برای اندروید