اوپل مجوز واردات گرفت +عکس : پس از اخذ مجوز واردات کراس اوور اوپل موکا، دومین ...


پس از اخذ مجوز واردات کراس اوور اوپل موکا، دومین محصول این کمپانی هم مجوز واردات به بازار کشور را دریافت کرد، ولی در کلاس سدان‌ها و با نام اینزیگنیا (Insignia) که بلافاصله پس از اخذ مجوز، توان موتور قیمت نهایی آن را برای عرضه در بازار داخلی کشور اعلام کرد. وب‌سایت خودروبانک: پس از اخذ مجوز واردات کراس اوور اوپل موکا، دومین محصول این کمپانی هم مجوز واردات به بازار کشور را دریافت کرد، ولی در کلاس سدان‌ها و با نام اینزیگنیا (Insignia) که بلافاصله پس از اخذ مجوز، توان موتور قیمت نهایی آن را برای عرضه در بازار داخلی کشور اعلام کرد.

صادرات از واردات پیشی گرفت اخبار پول , آرمین زارعی مجوز گرفت , کوروش صنعتی مجوز گرفت

براساس اعلام توان موتور، اوپل اینزیگنیا با قیمتی تمام شده 271 میلیون و 800 هزار تومانی به فروش خواهد رسید که برای ثبت نام آن می‌بایست اول در زمان ثبت نام 135 میلیون و 800 هزار تومان از کل مبلغ آن واریز شود و در پیش پرداخت دوم هم باید 68 میلیون دیگر به حساب نمایندگی خرید این محصول واریز کرد، مانده قابل پرداخت هم 68 میلیون تومان دیگر باقی می‌ماند که به احتمال زیاد پس از دریافت خودرو بعد از گذشت 90 روز کاری باید پرداخت کرد. سود مشارکت در خرید این خودرو 19 درصد، سود انصراف 14 درصد و سود تاخیر احتمالی هم 24 درصد است.

زاگرسیان مجوز انتشار گرفت ,  بویینگ هم مجوز فروش هواپیما به ایران را گرفت , یاس مجوز گرفت

همانطور که گفتیم، توان موتور قیمت 271 میلیون و 800 هزار تومانی را برای اوپل اینزیگنیا در نظر گرفته و این یعنی اینکه در بازار داخلی کشور باید در برابر رقیبان قدری همچون مرسدس بنز E200 استاندارد و لکسوس ES250 صف آرایی کند که به نظر چندان کار راحتی نخواهد بود. اوپل اینزیگنیا مجوز گرفته برای بازار داخلی کشور پیشرانه‌ای 2 لیتری توربوشارژر خواهد داشت که در محدوده 5300 دور بر دقیقه قدرتی 250 اسب بخاری و در دور 2500 هم گشتاوری 400 نیوتن متری تولید می‌کند و با جعبه دنده‌ای اتوماتیک 6 سرعته تیپ ترونیک، نیروی تولیدی را به هر چهار چرخ خودرو ارسال می‌کند تا حداکثر سرعتی 254 کیلومتر بر ساعتی برای اینزیگنیا بدست آید. مصرف سوخت این پیشرانه هم در هر 100 کیلومتر مسافت پیموده شده، 8.3 لیتر اعلام شده است.

واردات خودرو , واردات , زیر دلم درد گرفت

مجوز نشریات بر خط , واردات برنج , مجوز بازاریابی شبکه ای

اوپل , خرید مجوز طرح ترافیک , شرکت های دارای مجوز بازاریابی شبکه ای

بهنوش طباطبایی طلاق گرفت , مجوز بهداشت , مجوز مشاغل خانگی

مجوز آژانس مسافرتی , نحوه گرفتن مجوز آموزشگاه تدریس خصوصی , اوپل موکا

مجوز های لازم برای فروشگاه اینترنتی , واردات لاستیک , مجوز شبکه اجتماعی


ویدیو : اوپل مجوز واردات گرفت +عکس