اولیویرا: تراکتورسازی- استقلال، قهرمان لیگ را مشخص می‌کند : اولیویرا: تراکتورسازی- ...



کاپیتان های استقلال مشخص شدند , تصاویر مسابقه تراکتورسازی و استقلال , استقلال

اولیویرا: تراکتورسازی- استقلال، قهرمان لیگ را مشخص می‌کند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: از زمانی که هدایت این تیم را بر عهده گرفتم کار حرفه ای و نظم تیمی را به عنوان دو اصل مربیگری در دستور کارم قرار داده‌ام.

به گزارش ایسنا, منطقه ی آذربایجان شرقی، تونی اولیویرا، در دیدار بازیکنان تیم تراکتورسازی با استاندار آذربایجان شرقی افزود: همواره سعی کرده‌ام به کمک باشگاه، خانواده و گروهی در تیم تشکیل دهم که تا پایان کار همه با هم برای رسیدن به هدف تلاش کنند.

وی اضافه کرد: تراکتورسازی در جایگاه مهمی قرار گرفته و پیشرفت خوبی داشته اما متاسفانه از نظر مالی و حمایت کننده رشد نکرده است.

اولیویرا اضافه کرد: در استانی که چهار میلیون نفر جمعیت داشته و مردم آن علاقه بسیاری به ورزش دارند باید از تیم حرفه‌ای آن نیز حمایت شود.

وی گفت: باشگاهی مانند تراکتورسازی نباید مشکلات مالی داشته باشد، چرا که این باشگاه در مسیری قرار گرفته که برای پیشرفت به حامی مالی خوبی نیاز دارد.

اولیویرا در خصوص بازی تیم تراکتورسازی با استقلال هم گفت: سه روز دیگر یکی از روزهای مهم تراکتورسازی خواهد بود چرا که در مصاف با استقلال تهران سرنوشت قهرمانی لیگ مشخص خواهد شد، از این رو این بازی نه تنها برای تراکتورسازی که برای تمام مردم آذربایجان مهم است./ایسنا


ویدیو : اولیویرا: تراکتورسازی- استقلال، قهرمان لیگ را مشخص می‌کند