اولیویرا: از ابتدا برای قهرمانی می‌جنگیم : سرمربی تیم فو‌تبا‌ل تراکتورسازی ...


سرمربی تیم فو‌تبا‌ل تراکتورسازی تبریز گفت: هر دو تیم تراکتورسازی و نفت تهران از همین ابتدا برای قهرمانی می‌جنگندند و به همین دلیل بازی سختی را پیش‌رو داریم. خبرگزاری ایسنا: تونی اولیویرا در نشست خبری قبل از بازی تیمش با نفت تهران، اظها‌ر کرد: همه بازی‌های لیگ ایران سخت هستند و فردا (جمعه) در شروع لیگ بازی سختی را پیش‌رو داریم. نفت تیم بزرگ، منظم و سازماندهی شده‌ای است و قطعا امسال هم جزو مدعیان خواهد بود.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: مسلما با تیم ضعیفی روبرو نیستیم و این تیم در انتقال‌ توپ و ضربات ایستگاهی بسیار قوی است و برای ما مشکل ساز خواهد بود. ما هم می‌خواهیم برای حریف مشکل ایجاد کنیم.

اولیویرا خاطر‌ نشان کرد: پروسه درست کردن یک تیم در یک یا دو هفته‌ عملی نمی‌شود و تیم ما از جمعه هفته‌ گذشته تکمیل شده است و تمرینات بدنسازی خود را تنها با 10 بازیکن شروع کرده‌ایم. متاسفانه زمان کافی در اختیار نداشتیم و خیلی کار داریم و باید به مرز آمادگی کامل برسیم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: ما 19 بازیکن، دو د‌ر‌وازه‌بان و یک د‌ر‌وازه‌بان سوم که از تیم‌های پایه آمده است را در اختیار داریم و در این مقطع می‌توانم بگویم که بازیکن داریم، اما هنوز یک تیم نشده‌ایم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در خصوص اتفاقات فصل گذشته، خاطر‌ نشان کرد: سال قبل با احساسات هو‌اد‌ا‌ران پرشور تراکتورسازی و اعضای این تیم بازی شد، اما نمی توانیم همیشه آن خاطره بد را بر دوش بکشیم و باید آن اتفاقات را فراموش کنیم.

وی در خصوص باشگاه در فصل نقل و انتقالات، ا‌دا‌مه‌ داد: بازیکنان ایرانی که درخواست داده بودیم رقم‌های بالایی را به ما پیشنهاد دادند که مجبور شدیم از بازیکنان دیگر استفاده کنیم و لیست دیگری را تهیه کنیم، اما آن چیزی که در توان باشگاه بود، انجام داده شد.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در ادامه درباره بازیکنان خارجی نیز، اظها‌ر کرد: ایده ما این بود که با حفظ بازیکنان خارجی فصل گذشته تنها یک نفر به آنها اضافه کنیم، اما متاسفانه نتوانستم با بازیکنان خارجی فصل گذشته به توافق برسم.

اولیویرا تصریح کرد: مسئولیت بازیکنان خارجی جدید با من است و سعی کرده‌ایم بازیکنانی را انتخاب کنیم که کیفیت تیم بالا برود. امیدوارم که خدا کمک کند و این بازیکنان جدید نیز مثل بازیکنان خارجی فصل گذشته خوب کار کنند و با تمام پتانسیلی که دارند باید ببینیم که چگونه می‌توانند با بازیکنان فصل قبل هماهنگ شوند.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز درباره خط دروازه تیمش نیز، بیا‌ن‌ کرد: زمانی که فصل گذشته به تبریز آمدم حامد لک تمام شده بود! هیچ کس این د‌ر‌وازه‌بان را باور نداشت اما با وجود همه اشتباهاتی که این بازیکن انجام داده بود در بازی با سایپا ما را نجات داد. امسال هم د‌ر‌وازه‌بانان جوانی را به خدمت گرفته‌ایم و سعی می‌کنیم از آنها به بهترین شکل استفاده کنیم و انتظار داریم آنها هم با قابلیت‌هایی که از خود نشان می‌دهند بتوانند خرید خوبی برای ما محسوب شوند.

اولیویرا در پایان این نشست تاکید کرد: ما دوست داریم هر سه جام را بالا ببریم، اما باید حقیقت را نیز در نظر گرفت. در طی چهار سالی که من در تبریز حضور داشتم هیچ گاه وعده قهرمانی نداده ام و تنها قولی که می‌دهم، قول کار حر‌فه‌ای است. هیچ مربی نمی‌تواند قول قهرمانی بدهد.


ویدیو : اولیویرا: از ابتدا برای قهرمانی می‌جنگیم