اولین زنان «رنجر» آمریکایی +عکس : برای نخستین بار دو ستوان زن ارتش آمریکا با ...


برای نخستین بار دو ستوان زن ارتش آمریکا با سپری کردن یک دوره به عنوان رنجر دست یافتند. عصر ایران: برای نخستین بار دو ستوان زن ارتش آمریکا با سپری کردن یک دوره به عنوان رنجر دست یافتند.

برای اولین بار در تاریخ ایالات متحده، دو زن با عبور از رودخانه ها و باتلاق ها و صعود از تپه ها و دیوارها، موفق شده اند موانع جنسیتی را پشت سر بگذارند و سخت ترین دوره ی آموزشی ارتش ایالات متحده به نام دوره رنجـِری را به پایان برسانند. هر دوی این زنان زیر سی سال سن دارند و هردو دارای درجه ستوانی هستند و اکنون نشان رنجری را بر بازوی خود قرار خواهند داد.

اولین مراجعه به پزشک زنان , هشتک همایت از حقوق زنان شطرنج باز آمریکایی , اولین ماراتن دوچرخه سواری زنان در بغداد

بر اساس این گزارش، نزدیک به چهار ماه پیش، ۱۹ زن و ۳۸۱ مرد وارد دوره رنجری ارتش ایالات متحده شدند. این اولین باری بود که ارتش براساس یک طرح آزمایشی اجازه می داد زنان وارد دوره رنجری شوند.

 پس از یک ارزیابی چهار روزه بشدت فرساینده که شامل آزمونهای مختلف از جمله تکمیل زمانبندی شده یک رژه ۱۲ مایلی، یک دوی ۵ مایلی، ۴۹ حرکت شنا، ۵۹ حرکت دراز نشست و انجام تمرینهای جهت یابی با خواب و خوراک بسیار کم می شد، تنها ۸ زن در این دوره باقی ماندند که دو تن از آنها روز جمعه این هفته رسما از این دوره فارغ التحصیل خواهند شد.


ویدیو : اولین زنان «رنجر» آمریکایی +عکس