اولین خلبان زن بدون دست دنیا + تصاویر :   «جسیکا کاکس» اهل منطقه «تاکسون» آمریکا ...



کاهش حجم تصاویر بدون افت کیفیت , تصاویر به دنیا آمدن نوزادی در هواپیما , تصاویر زیباترین مکان های دنیا

 

«جسیکا کاکس» اهل منطقه «تاکسون» آمریکا با وجود نداشتن دو دست، گواهینامه خلبانی خود را از انجمن هواپیمایی امریکا دریافت و به عنوان بهترین خلبان زن بدون دست امریکا لقب گرفته است.

جسیکا کاکس که اکنون کمربند مشکی انجمن تکواندوی امریکا را نیز دریافت کرده است مادرزادی بدون دست متولد شده و حالا در 32 سالگی به یکی از موفق ترین زنان امریکا تبدیل شده است. او در ۱۴سالگی تصمیم می‌گیرد که از دست‌های مصنوعی استفاده نکند و به جای آن از پاهایش برای انجام کارها کمک بگیرد نتیجه‌اش اینکه حالا او می‌تواند رانندگی وغواصی کند، تایپ کند و پیانو بنوازد حتی با پاهایش لنزهای مصنوعی چشمش را بگذارد.

او که در سال ۲۰۰۸ پس از سه سال آموزش موفق به دریافت گواهینامه خلبانی شد و نامش در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسید ازدواج کرده و حتی در روز عروسی اش توانست قطعه‌ای کیک در دهان همسرش بگذارد.

جسیکا تلاش می‌کند که درباره معلولان و شرایط و محدودیت‌هایشان آگاهی‌رسانی کند و اخیرا برای انجام این کار دراجرای بهتر کنوانسیون سازمان ملل در زمینه حقوق افراد معلول رایزنی کرده است. کنوانسیونی که براساس قانون شهروندی امریکا برای معلولان است اما حقوق شهروندی را به افراد معلول در جهان تسری می‌بخشد.

او به نمایندگی از معلولان تاکنون به ۲۰کشور دنیا برای ترویج کنوانسیون سفر کرده و به والدین افراد معلول و فرزندانشان نیز کمک می‌کند. جسیکا با وجود دستآوردهای فراوان، هنوز مشکلات بسیاری برای زندگی کردن دارد اما تصمیم گرفته است که مثبت بیندیشد.

جیسکا معتقد است:می‌توانستم به خاطر شرایطم خشمگین باشم که در بچگی همینطور هم بود. اما آموختم که می‌توانم قدردان باشم آموخته‌ام که سپاسگزار بودن احساس بهتری دارد.»

قرار است براساس زندگی جسیکا فیلمی مستند ساخته شود که سال‌های زندگی او را ثبت کند. تهیه کننده مستند اعتقاد دارد: «داستان زندگی جسیکا کاکس می‌تواند انسان‌های زیادی را که با شرایط سخت دست و پنجه نرم‌ می‌کنند، به فکر بیاندازد. تلاش جسیکا برای غلبه بر حس از خودبیگانگی و نفرت همان چیزی است که انسان‌های سالم و توانا مخصوصا دختران نوجوان می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. »

 

زیباترین زن دنیا بدون آرایش , اولین صندوق امانات دنیا در کدام شهر ساخته شده است؟ , نرم افزار کاهش حجم تصاویر بدون افت کیفیت

اولین دخول بدون درد , اولین های دنیا , تصاویر بزرگ ترین پل طبیعی دنیا

 

چاق ترین زن دنیا بدون لباس , زیباترین تصاویر دنیا , کوچک ترین شارژر دنیا تصاویر

تصاویر محل دفن بزرگان دنیا , تصاویر خارق العاده دنیا , تصاویر برای اولین روز ذی الحجه

 

چطور در 45 روز بدون عمل جراحی زیبا ترین بینی دنیا رو داشته باشیم , کوچک ترین آتشفشان دنیا که میتوانید از آن بالا رفت تصاویر , نیک ووچیچ صرب بدون دست و پا به دنیا

نحوه تغییر رنگ تصاویر بدون زمینه , ویرایش تصاویر بدون صفید شدن پشت آنها نامریی کردن پشت عکس , فصل پاییز در دور دنیا تصاویر

 

زیباترین زنان چهار گوشه دنیا تصاویر , علت افتادن حاشه در تصاویر بدون پس زیمینه در وبلاگ , خطرناک‌ترین شهر بازی‌های دنیا تصاویر

10 کسب و کار اول دنیا بدون سرمایه اولیه , اولین امپراطوری دنیا در کجا شکل گرفت؟ , اولین کت مسافرتی چند منظوره دنیا

 

اولین برند دنیا در سال 2015 , اولین فیلم انیمیشن سه بعدی در دنیا , اولین مرد قدرتمند دنیا

اولین تلویزیون نامریی دنیا , ساخت اولین تلویزیون نامریی دنیا , اولین کیک دنیا

 

اولین هکر دنیا , اولین سگ باهوش دنیا , اولین تلویزیون نامریی در دنیا ساخته شد

ساخت اولین تلویزیون نامریی دنیا عکس , سفر به دور دنیا با لگو تصاویر , اولین ماشین بدون راننده

 

کاشت موی جدید برای اولین بار در دنیا , اولین پرینتر دنیا , تصاویر زیباترین قبرستان‌های دنیا

اولین وکشور شاد دنیا , اولین کار سخت دنیا , اولین تصاویر رنگی از سطح مریخ عکس


اخبار گوناگون - رادیو چین


ویدیو : اولین خلبان زن بدون دست دنیا + تصاویر